Architecture

آب درمانی تهران

(آب درمانی تهران )چیزهای زیادی برای دیدن و یادگیری در جلسات شنا وجود دارد. اغلب طاقت فرسا است، اما اگر فقط به دنبال یک یا دو چیز باشید، توجه به جزئیات آسان است. به عنوان مثال پروانه را در نظر بگیرید. برخی از مردم از فکر شنا کردن سکته مغزی به خود می لرزند و تصاویری از مردن در آخرین بخش مسابقه را تداعی می کند. در واقع، شما می توانید این را در مسابقات شنا ببینید، زیرا شناگران در امتداد نیمه آخر لنگان می لنگند و به سختی بازوهای خود را از روی آب می گیرند. آیا این به خاطر تناسب اندام ضعیف است یا تکنیک ضعیف؟ بسیاری از اوقات، به دلیل ریتم ضعیف ضربه زدن است.آب درمانی تهران

آب درمانی تهران

یک چیز در یک زمان(آب درمانی تهران)

شاید به شما آموزش داده شده باشد که پروانه بیشتر در مورد قدرت بالاتنه و داشتن شانه های بزرگ برای قدرت دادن به آن است. اما پروانه ضربه ای ظریف و نرم است که نیاز به قدرت بی رحمانه ندارد بلکه به یک ریتم ثابت نیاز دارد. زمان‌بندی لگد زدن و ضربه زدن برای پروانه‌های سریع و کارآمد بسیار مهم است. زمان‌بندی ضربه به لگد زدن دست‌ها قبل از گرفتن و بیرون انداختن آن‌ها برای ریکاوری اشاره دارد، چه در حین ریکاوری نفس می‌کشید یا نه. و هنگام نفس کشیدن ضربه را رها نکنید وگرنه تمام شتاب خود را از بین خواهید برد. در اینجا چند تمرین وجود دارد که شنا کردن پروانه را آسان‌تر، سریع‌تر و سرگرم‌کننده‌تر می‌کند.

  • دریل تمپو ترینر.(خدمات آب درمانی )

  •  با تشکر از دوستانمان در FINIS، ما تمپو ترینر را داریم. این دستگاه کوچک داخل کلاهک شما قرار می گیرد و یک بوق ضربتی برای نوازش یا لگد زدن به شما می دهد. برای این تمرین با ضربات پروانه ای، 5 تا 7 بار با بازوها به پهلو ضربه بزنید، سپس یک ریکاوری و یک کشش انجام دهید.(آب درمانی تهران)
  • چکار میکند

  • این به شما یک ریتم ثابت ضربه زدن می دهد و باعث می شود در خروجی ضربه خود به فکر ضربه زدن باشید، جایی که بسیاری از شناگران ضربه خود را رها می کنند.(آب درمانی تهران)
  • 3-2-1 مته.

  •  برای این مته، 3×25 یارد را انجام دهید. هر 3 ضربه در 25 ضربه اول، هر 2 ضربه در دوم و هر ضربه در سوم تنفس کنید.

    چکار میکند

  • هنگامی که صورت خود را در آب نگه دارید، توجه به ریتم ضربات خود آسان است. وقتی بیشتر نفس می‌کشید، متوجه تفاوت‌هایی در سکته و لگد می‌شوید.
  • مته اسنورکل.
  •  اسنورکل فقط برای ست های آزاد طولانی نیست. اگر هنگام شنای پروانه از غواصی استفاده می‌کنید، عنصر تنفس را از بین می‌برد و به شما امکان می‌دهد بدون اینکه زود خسته شوید، روی ریتم ضربه خود تمرکز کنید. با استفاده از اسنورکل، 25 ثانیه با حرکت کامل شنا کنید.آب درمانی تهران
    چکار میکند.
  •  وقتی صورت خود را در آب رها می کنید از آنچه متوجه می شوید شگفت زده خواهید شد – نه فقط با لگد، بلکه با دست ها و کشش. باز هم یک چیز در یک زمان. شما روی ضربه کار می کنید، پس فقط روی آن تمرکز کنید. هنگامی که راحت هستید، شروع به بالا بردن سر خود کنید، همانطور که در هنگام نفس کشیدن انجام می دهید.(آب درمانی تهران)

از Fins استفاده کنید

همانطور که مایکل فلپس به کوین هارت، کمدین و شناگر سابق، هنگام تجزیه و تحلیل پروانه هارت در تلویزیون ملی گفت: “آیا باله ها را به تن دارید؟” به هر حال لطفا از باله استفاده کنید! چرا؟ زیرا تمرکز روی قسمت پایین تنه و کاری است که برای سکته مغزی شما انجام می دهد. (و به یاد داشته باشید، لولای ضربه پروانه‌تان در دنده‌ها قرار دارد و نه باسن.) برای این مته‌ها با باله‌ها شروع کنید و تمرین‌ها را بدون باله انجام دهید.

تیم شنارو shenaroبه سرپرستی بهادر بزرگی مهر آماده خدمات آب درمانی تهران و شنا به شما عزیزان خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *