Architecture

آب درمانی زانو

(آب درمانی زانو با تیم شنارو)

کرال سینه به تعادل منحصر به فردی از قدرت، زمان و وضعیت بدن نیاز دارد. با چند تمرین متمرکز بر تمرین این ویژگی های کلیدی، می توانید از تمرینات خشکی برای کمک به بهبود کارایی خود در آب استفاده کنید. هنگامی که قدرت و قدرت ایجاد می کنید (و از تکنیک مناسب استفاده می کنید) احتمال آسیب دیدگی را کاهش می دهید، بنابراین این روال به شما کمک می کند تا از کشاله ران جلوگیری کنید.آب درمانی زانو

آب درمانی زانو

دست گرمی بازی کردن (آب درمانی زانو با تیم شنارو)

قفسه سینه مستلزم زدن موقعیت های چالش برانگیز است که می تواند باعث عصبانیت برخی از عضلات و مفاصل شود. گرم کردن مناسب گامی حیاتی برای مدیریت نیازهای سکته مغزی است. می توانید از این گرم کردن برای تمرینات خشکی و تمرینات استخر خود استفاده کنید.

سه دور از تمرینات زیر را کامل کنید. بین تمرینات و راندها حداقل استراحت داشته باشید.

قدرت و موقعیت( آب درمانی زانو شنارو)

بعد روی قدرت کشش و قدرت باسن خود تمرکز کنید.

در طول  عضله به سمت بالا، روی حرکت با سرعت تمرکز کنید. هنگامی که کشش را شروع کردید، روی تکمیل سریع و با قصد حرکت تمرکز کنید. در جلسه بعدی خود در استخر، تصور کنید که با طناب خود را به جلو می‌کشید. این تجسم به شما کمک می کند از قدرت خود به طور موثرتری استفاده کنید.

در حین چرخش باسن و شیر آتش نشانی، سرعت خود را کاهش دهید و برای هر تکرار روی کیفیت و کنترل تمرکز کنید. در طول این تمرین احساس سوزش عضلانی زیادی خواهید داشت. برای یک چالش سرگرم کننده با دایره های باسن، سعی کنید با هر تکرار تا جایی که می توانید یک دایره بزرگ بکشید. (آب درمانی زانو با تیم شنارو)

سه دور از هر تمرین را کامل کنید. 30 ثانیه بین تمرینات و 60 ثانیه بین راندها استراحت کنید.

توسعه قدرت

هنگام انجام هر کار قدرتی، از وزنه ای استفاده کنید که شما را به چالش می کشد اما به شما امکان می دهد تمام تکرارها را با فرمی با کیفیت کامل کنید.

لانژ معکوس به جانبی به شما کمک می کند تا قدرت پا را برای یک ضربه قدرتمند ایجاد کنید و مجموعه ادکتور خود را به کار بگیرید، که به شما کمک می کند نیروی تولید شده در طول ضربه را مدیریت کنید و از کشاله ران جلوگیری کنید. (آب درمانی زانو با تیم شنارو)

پیاده روی پلانک فرصتی است برای تمرین نگه داشتن یک وضعیت بدنی قوی در حالی که بازوهای شما بالای سر هستند. وقتی به طور کامل در آب کشیده شدید، باید در حال سر خوردن باشید. اگر نتوانید خط مستقیم را نگه دارید، این فرصت را از دست خواهید داد. زمانی که دست‌هایتان از سرتان عبور می‌کنند، روی وضعیت کمرتان تمرکز کنید و اجازه ندهید باسنتان به سمت زمین بیفتد. (آب درمانی زانو با تیم شنارو)

سه دور از هر تمرین را کامل کنید. 30 ثانیه بین تمرینات و 60 ثانیه بین راندها استراحت کنید.

آرام شدن

در طول این تمرینات خنک کننده، به نفس خود فکر کنید. تنفس تنش می تواند منجر به احساس محدودیت حرکتی شود. روی تنفس های منظم و ریتمیک تمرکز کنید تا هر گونه تنش را در بدن خود آزاد کنید.

سه دور از تمرینات زیر را کامل کنید. بین تمرینات و راندها حداقل استراحت داشته باشد (آب درمانی زانو با تیم شنارو)

این تمرین در خشکی را به صورت هفتگی به مدت چهار هفته انجام دهید و به خوبی در راه حمایت از اجزای کلیدی کرال سینه خواهید بود.

تیم شنارو shenaroبه سرپرستی بهادر بزرگی مهر آماده دادن خدمات آب درمانی زانو و شنا به شما عزیزان میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *