برخی تغییرات جزئی در سبک آزاد می تواند به شما کمک کند سریعتر در آبهای آزاد شنا کنید(آموزش تضمینی شنا در خانه)

آموزش تضمینی شنا در خانه
با ما همراه باشید با آموزش تضمینی شنا در خانه محبوبیت شنا در آب های آزاد افزایش می یابد زیرا شناگران استاد بیشتری برای شنای لذت بخش به دریاچه ها، رودخانه ها و اقیانوس ها می پرند. یکی از متداول‌ترین سؤالاتی که از این شناگران در مورد شنا در آب‌های آزاد دریافت می‌کنم این است: «آیا باید از نحوه شنای آزاد در استخر در آب‌های آزاد الگوبرداری کنم؟» پاسخ هم بله و نه است. اصول یک استایل آزاد کارآمد صادق است، مهم نیست که در استخر شنا می کنید یا آب های آزاد. اما بسته به شرایط شنا، تنظیماتی وجود دارد که باید برای سکته مغزی خود در آب آزاد انجام دهید.

چه چیزی یکسان می ماند؟(آموزش تضمینی شنا در خانه)

گرفتن

مهم نیست که در استخر شنا می‌کنید یا در آب‌های آزاد، چیزی که باعث می‌شود یک صید عالی یکسان باشد: قرار دادن خود در موقعیت مناسب برای گرفتن هرچه بیشتر آب و هل دادن آن به پشت خود، نه به سمت پایین.با شنارو در پس از اینکه بازوی شما وارد آب شد، پس از چرخش به پهلو، باید تا حد امکان جلوی خود کشیده شود. گرفتن خود را با نوک کمی از مچ شروع کنید و سپس با ساعد، مچ دست و دست خود در یک خط مستقیم به عقب فشار دهید. آرنج شما باید به سمت بالا و خارج خم شود، زیرا بازوی شما در آب عمودی تر می شود. این به عنوان شنا بر روی بشکه یا ساعد عمودی اولیه شناخته می شود.باد تیم شنارو وآموزش تضمینی شنا در خانه همراه باشید در تمام طول گرفتن، نوک انگشتان شما باید کمی پایین تر از مچ دست (و به سمت پایین باشد) و مچ دست شما باید کمی پایین تر از آرنج باشد. کشیدن قسمت میانی کشش یا مرحله قدرت شامل یک پرس است تا مچ دست شما را به آرنج بازگرداند. عمق کشش باید به آرنج شما اجازه دهد تا زاویه ای بین 100 تا 120 درجه خم شود. دست شما باید مستقیماً زیر شانه شما قرار گیرد که از آن عبور می کنید. هرگز نباید از خط مرکزی بدن شما عبور کند یا از عرض آرنج خارج شود. درآموزش تضمینی شنا در خانه شناگران گاهی اوقات از من می پرسند که چگونه باید انگشتان خود را در حین کشیدن سبک آزاد – به صورت کاسه دار یا از هم باز نگه دارند. انگشتان خود را محکم به هم نچسبانید و انگشتان خود را به زور از هم دور نکنید. آنها را کمی از هم جدا نگه دارید تا به طور طبیعی آرام شوند. محققان محاسبه کرده اند که باز شدن انگشت به اندازه 10 درجه در مقایسه با شنا کردن با انگشتان به هم چسبیده می تواند سرعت شما را 2.5 درصد افزایش دهد. این به این دلیل است که وقتی آب در حین شنا حرکت می کند، به هم می چسبد. چرخش بدن( آموزش تضمینی شنا در خانه) چرخش بدن، چرخشی است که باید در طول محور طولانی ستون فقرات خود هنگام شنای آزاد انجام دهید. این رول که توسط باسن شما رانده می شود، به شما کمک می کند تا قدرت بیشتری تولید کنید، کشش را کاهش می دهد و به بازوهای شما کمک می کند تا از روی آب به حالت گیر بازگردند. شما باید در هر ضربه ای که انجام می دهید بین 45 تا 60 درجه بچرخید، نه فقط هنگام نفس کشیدن. پاهای شما نیز باید با رول بدن شما بچرخد. نفس کشیدن آموزش تضمینی شنا در خانه :شنا در آب های تیره و عمیق با صدها شناگر و زندگی دریایی می تواند ترسناک باشد. و اولین کاری که مردم انجام می دهند در صورت احساس عصبی چیست؟ نفسشان را نگه دار این امر باعث تجمع دی اکسید کربن در ریه ها و جریان خون آنها می شود که باعث می شود احساس تنش و تهوع کنند. یادگیری بازدم موثر در حین استخر اولین گام شما برای شنا کردن با اطمینان در آب های آزاد است. بازدم شما باید مانند یک آه طولانی و مداوم در آب باشد. می توانید بینی یا دهان یا هر دو را بیرون دهید. روی بازدم خود تمرکز کنید. زمانی که صورتتان در آب است به آرامی و به طور مداوم بازدم کنید. هنگامی که در استخر یا آب آزاد تنفس می کنید، سر خود را در آب نگه دارید و به طرفین در هوای ایجاد شده توسط موج کمانی ایجاد شده در اطراف سرتان نفس بکشید. هنگامی که برای نفس کشیدن می چرخید، سر شما باید همزمان با بدن بچرخد. هنگام تنفس باید فقط یک لنز عینکی از آب خارج شود.

چگونه باید سبک آزاد خود را با آب های آزاد تطبیق دهم؟

رؤیت

آموزش تضمینی شنا در خانه :در استخر، خط پایین شما را به مسیر خود هدایت می کند. در آب های آزاد، برای شنای مستقیم، باید هر شش تا 10 چرخه به جلو (چه در یک شناور یا نقطه عطفی در دوردست) نگاه کنید. اگر بینایی ندارید، پرسه زدن از مسیر آسان است، که می تواند مسافت و زمان قابل توجهی را به شناهای شما اضافه کند. تکنیک بینایی خوب شامل برداشتن چشم ها از آب و سپس چرخاندن سر به پهلو برای نفس کشیدن است. این باید در یک حرکت سیال اتفاق بیفتد. شما باید زمان‌بندی کنید که مشاهده‌هایتان درست قبل از نفس کشیدن اتفاق بیفتد. با فشار دادن کمی روی آب با بازوی سربی خود، چشمان خود را از آب بیرون بیاورید، پشت خود را قوس دهید، و قبل از ادامه دادن به چرخاندن سر خود با استفاده از تمساح، چشمان خود را به اندازه ای بالاتر از خط آب قرار دهید. چرخش طبیعی بدن خود را انجام دهید و مانند حالت عادی در استخر نفس بکشید. پنهان کردن منظره درست قبل از نفس کشیدن باعث ایجاد حداقل اختلال در ریتم سکته مغزی شما می شود. توانایی بینایی بدون شکستن ریتم سکته مغزی یکی از کلیدهای شنا در آب های آزاد است. برای جلوگیری از کشیدن بیش از حد پاها که ممکن است هنگام بلند کردن سر خود از آب فرو برود، هنگام مشاهده، چند ضربه محکم به آن اضافه کنید. برای شنای مستقیم در آب های آزاد، تنفس دو طرفه را در استخر تمرین کنید. تنفس به هر دو طرف به شما کمک می کند تا تقارن سکته مغزی خود را حفظ کنید، که به شما کمک می کند هنگام شنا از مسیر خود منحرف نشوید. همچنین زمانی که باد یا باد از یک طرف به سمت شما می آید، شما را برای شنا راحت آماده می کند—شما می توانید به سمت دیگر بروید.

بازیابی بازو

ریکاوری شما، یا روشی که بازوهای خود را از وضعیت تمام شده به حالت ورود دست برمی‌گردانید، باید برای شما آرام، راحت و طبیعی باشد. آموزش تضمینی شنا در خانه :به اکثر شناگران استاد آموزش داده شد که به سبک آزاد با ریکاوری کلاسیک آرنج بالا بمانند، که در آن آرنج‌هایشان بالا می‌ماند و نوک انگشتانشان فقط روی سطح آب می‌چرخد و دستشان به جلو می‌رود. زمانی که آب آزاد که در آن شنا می کنید آرام است می توانید از این تکنیک استفاده کنید. اما اگر امواجی وجود داشته باشد، ریکاوری مستقیم بازو با دست‌های شما که به سمت بالا و بازتر حرکت می‌کنند، به شما کمک خواهد کرد. ( برای اطلاعات بیشتر در مورد ریکاوری سبک آزاد با بازو مستقیم، به شماره نوامبر تا دسامبر 2018 SWIMMER مراجعه کنید.) این ریکاوری مستقیم به بازو کمک می کند تا دستان شما را از برخورد با امواج یا ریزش در شرایط سخت دور نگه دارید، به شما امکان می دهد به سایر رقبا نزدیک تر شوید و از بادکش آنها بیشتر بهره مند شوید و در صورت پوشیدن لباس آستین بلند، استرس روی شانه های شما را کاهش می دهد. لباس شنا. میزان سکته مغزی آموزش تضمینی شنا در خانه :یکی از بزرگترین تفاوت های شناگران نخبه استخر و شناگران نخبه در آب های آزاد میزان سکته مغزی آنهاست. اگرچه یک سکته مغزی طولانی و سرعت سکته آهسته تر در استخر احساس نرمی می کند، اما همیشه موثرترین راه برای شنا در آب های آزاد نیست. در آب های آزاد، توانایی نگه داشتن ضربات ریتمیک و سرعت بالا یک مزیت واقعی در هنگام مبارزه با تورم، خرد کردن و تلاطم ایجاد شده توسط سایر شناگران نزدیک شما است. یاد بگیرید که سکته مغزی خود را با شرایط تطبیق دهید. تکانه و ریتم کلید هستند. سر خوردن بیش از حد و سرعت ضربات آهسته به طور قابل توجهی عملکرد شما را در شرایط چالش برانگیز مهار می کند.

ورود دست

دست شما باید ابتدا وارد نوک انگشتان آب شده و در راستای شانه به سمت جلو کشیده شود. باید از ورود با انگشت شست خودداری کرد زیرا یکی از دلایل اصلی گیرافتادگی شانه، آسیب به عضلات شانه، در شنا است. با سرعت حرکت بیشتر در آب های آزاد، یک دست قاطعانه وارد کنید. آن را به جلو بکوبید. پس از ورود با دست، آب را با قدرت بیشتری بریزید. با پانچ و جریان بیشتری شنا کنید تا به شما امکان دهد کنترل شنای خود را در دست داشته باشید، به جای اینکه اجازه دهید کاوشگر و امواج کنترل مکان شما را در دست بگیرند. پا زدن تکنیک خوب ضربه از باسن شما رانده می شود، نه از زانو. زانوهای شما باید شل و شل و کمی خمیده باشند. برای بالا نگه داشتن پاهایتان در آب باید از یک ضربه بال زدن سبک استفاده کنید. برای شناگران آب های آزاد، هدف اصلی ضربه زدن تعادل و بالا بردن پاهای شما تا حد امکان با حداقل تلاش از طرف شما است. تیم شنارو shenaro به سرپرستی بهادر بزرگی مهر آموزش تضمینی شنا در خانه را به شما پیشنهاد میدهد

برای اطلاع از تخفیف های ویژه و آخرین رویداد ها در خبرنامه شنارو عضو شوید.

سبد خرید
فروشگاه
0 علاقه مندی
0 items Cart
Home