مجله آموزشی شنارو

آموزش شنا در عمق زیاد

آموزش تخصصی شنا درعمق زیاد

آموزش شنا درعمق زیاد تعطیلات آرزوی عاشقان شکر است. مهم نیست که کجا می روید، یک خوراکی شیرین وجود دارد که فقط در این زمان از سال می بینید که نام شما را صدا می کند و چیزی شبیه این می گوید: «تعطیلات است: چند [نام غذای شیرین را وارد کنید] چه آسیبی می توانند داشته باشند؟ البته، این هرگز فقط یک روز نیست، و هرگز فقط یک روز نیست – تعطیلات هفته های گذشته. چه باید کرد؟ نادیده گرفتن رفتارها؟ غیر ممکن بگویید “نه، متشکرم”؟ بعید. یاردهای اضافی شنا کنید تا کالری اضافی را جبران کنید؟ احتمالاً (و همیشه در صورت موجود بودن ایده خوبی است).(تیم شنارو آموزش شنا در عمق زیاد را به شما آموزش خواهد داد)

استراتژی جدید(آموزش شنا در عمق زیاد)

شاید امسال بتوانید چند استراتژی جدید را امتحان کنید تا غذای تعطیلات خود را در حد قابل کنترل نگه دارید. در اینجا نحوه رفتار بدون احساس گناه با خود آورده شده است.(تیم شنارو آموزش شنا در عمق زیاد را به شما آموزش خواهد داد)

تصمیم بگیرید

  1. تصمیم بگیرید که واقعاً چه می خواهید و به آن پایبند باشید. فقط غذاهای مورد علاقه خود را بخورید و از آنها لذت ببرید. اگر یکسری مواد سالمی که واقعاً نمی‌خواهید بخورید، و سپس در وهله اول چیزی را که می‌خواستید شکسته و زیاده‌روی کنید، واقعاً موفق نشده‌اید و احتمالاً در کل کالری بسیار بالاتری خواهید داشت.(تیم شنارو آموزش شنا در عمق زیاد را به شما آموزش خواهد داد)

شمارش کالری

  1. شمارش کالری خوراکی های مورد علاقه خود را بدانید یا قبل از خوردن آنها را بررسی کنید. این اطلاعات ممکن است کمی سرعت شما را کاهش دهد و به شما در تصمیم گیری در بخش معقول کمک کند.(تیم شنارو آموزش شنا در عمق زیاد را به شما آموزش خواهد داد)

نوشیدنی

  1. حواستان به الکل باشد – عزم و نیت شما بعد از نوشیدن دوم از پنجره بیرون خواهد رفت. سعی کنید قبل از نوشیدن آب گازدار بخورید، یک آبجو سبک انتخاب کنید، یا یک مخلوط کن بدون کالری با روح خود داشته باشید تا تاثیر کالری را به حداقل برسانید.
  2. به موارد کوچک بروید: بشقاب کوچک، لیوان کوچک، بخش های کوچک. کوچکتر به معنای کالری کمتر و احساس گناه کمتر است.
  3. بیشتر راه بروید، شنا کنید و بایستید. برای سوزاندن یک نوشیدنی 200 کالری ممکن است تا 30 دقیقه شنا طول بکشد. بنابراین، بیشتر حرکت کنید و در مورد آنچه می خورید انتخاب کنید.
  4. (آموزش شنا در عمق زیاد با تیم شنارو)
  5. به اندازه کافی خوابیدن. کمبود خواب باعث می شود هوس قند بیشتری کنید.
  6. غذاهای شیرین را با فیبر یا مواد مغذی پنهان یا کالری کمتر انتخاب کنید یا درست کنید. در اینجا برخی از احتمالات وجود دارد:
  • پاپ کورن کارمل (3/4 فنجان = 108 کالری)
  • کوکی های جو دوسر با زغال اخته یا کشمش (کوکی 2 اینچی = 150 کالری)
  • گردو یا گردو ادویه دار (1/4 فنجان = 241 کالری)
  • ماکارون (کوکی 2 اینچی = 104 کالری)
  • شیرینی زنجبیلی (کوکی 2 اینچی = 134 کالری)
  • بیسکوتی (چوب 4 اینچی = 110 کالری)

تیم شنارو shenaro با سرپرستی بهادر بزرگی مهر به شما یاد میدهد آموزش شنا در عمق زیاد چطور انجام میشود.و البته خدمات شنا در اختیار شما قرار میدهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *