مجله آموزشی شنارو

بهترین کلاس شنا در تهران

بهترین کلاس شنا در تهران

بهترین کلاس شنا در تهران سال‌هاست که مربیان در مورد محدود کردن تنفس در دوی آزاد و پروانه صحبت می‌کنند. اما آیا تمرین خوبی برای شناگران است؟ اگر چه خوب است که یک پاسخ مناسب برای همه داشته باشیم، اما واقعیت این است که برای همه متفاوت است.

سه سیستم انرژی وجود دارد که بدن شما هنگام شنا از آنها استفاده می کند. هوازی، که از اکسیژن به عنوان منبع سوخت اولیه استفاده می کند. گلیکولیتیک بی هوازی که از گلیکوژن به عنوان منبع سوخت اولیه استفاده می کند. و آلاکتیک بی هوازی که از آدنوزین تری فسفات به عنوان منبع سوخت اولیه استفاده می کند. هر مسابقه از هر سه منبع سوخت به نسبت های مختلف استفاده می کند.تیم شنارو shenaro به سرپرستی بهادر بزرگی مهر بهترین کلاس شنا با برترین مربیان کشور را در اختیار شما قرار میدهد.

بهترین کلاس شنا در تهران

همه شناگران مجموعه ای از نیازهای منحصر به فرد برای میزان نیاز به نفس کشیدن دارند. در زیر یک پیشرفت وجود دارد که به شما کمک می کند بفهمید چه زمانی و کجا نفس بکشید و چه چیزی برای شما در مسابقات کوتاه بهترین است.

  • مرحله 1:بهترین کلاس شنا در تهران به شما یاد میدهد با آنچه می دانید پیش بروید.

  •  با هر چیزی که به شما آموزش داده شد شروع کنید. آیا کسی به یاد دارد که به شما گفته شود برای یک 100 فقط به سه یا چهار نفس نیاز دارید؟ این دیگر برای اکثر شناگران استادکار صادق نیست.
  • مرحله 2: آن را ذخیره کنید. 

  • محدود کردن تعداد تنفس در 50 مورد اول و سپس افزایش برای دومی برای برخی از شناگران موثر است. برای اینکه بفهمید برای شما مناسب است یا نه، در 25 ثانیه اول دو نفس، در دومی سه بار و سپس در 25 ثانیه آخر چهار نفس را امتحان کنید. زمان های خود را بررسی کنید بهتر یا بدتر؟
  • مرحله 3: بارگیری از جلو 

  •  این بار برعکس مرحله 2 را انجام دهید: الگوی تنفس را زودتر تنظیم کنید و نیمه آخر مسابقه را محدود کنید. آیا زمان بهتر، بدتر یا تقریباً مشابه مراحل 1 و 2 بود؟ بهترین کلاس شنا تهران اینو به شما توضیح خواهد داد
  • مرحله 4: تنفس یکنواخت.

  •  بعد، یک الگوی تنفسی انتخاب کنید و کل 100 را با آن بچسبانید. ممکن است هر 4 یا 3 یا 2 یا هر چیز دیگری باشد. چندین بار با الگوهای مختلف تکرار کنید. بهتر یا بدتر؟
  • مرحله 5: چیزی که با آن شروع کردید.
  •  
  • بر اساس کاری که همیشه انجام می دادید، یک تایم تریل دیگر شنا کنید. فرق داره؟ آیا همین طور است؟ بهتر است؟

این پیشرفت به شما نشان می دهد که بدن شما به چه چیزهایی نیاز دارد تا بتواند سریع ترین شنا را انجام دهد. نیازهای بدن شما در طول زمان تغییر می کند، بسته به سطح آمادگی جسمانی، استرس خارج از استخر و سن. در صورت لزوم تکرار کنید تا مطمئن شوید که در بالاترین سطح خود مسابقه می دهید.با بهترین کلاس شنا تهران و با تیم شنارو همراه ما باشید.

اگر این کار را در یک تمرین انجام می‌دهید، حداکثر بین تلاش‌ها استراحت کنید تا مطمئن شوید که در مورد تنفس خود بازخورد دریافت می‌کنید و در تکرارها محو نمی‌شوید.

هرگز نفس خود را در تلاش برای رسیدن به یک عدد دلخواه حبس نکنید – این تمرین به شما کمک می کند الگوی تنفس خود را کنترل کنید و به زمان، مکان و میزان تنفس خود فکر کنید. هر کس متفاوت است. تصور نکنید که می توانید 100 را با تعداد تنفس مشابه شناگر در لاین بعدی انجام دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *