مجله آموزشی شنارو

استخر روباز جماران تهران

استخر روباز جماران تهران

استخر روباز جماران تهران

به یک درس جدید که مخصوص مبتدیان ساخته شده است خوش آمدید.(استخر روباز جماران تهران)

قبل از آن اجازه دهید یک واقعیت جالب را به شما بگویم: شناگران در استخر عرق می کنند و بنابراین آنها حدود 30 درصد بیشتر از دویدن در ساعت کالری می سوزانند.

بنابراین دفعه بعد که یک دونده را دیدید فقط آن را به اشتراک بگذارید.

یادگیری شنا می تواند هر دو ترسناک و هیجان انگیز باشد، اگر نمی دانید چگونه آن را انجام دهید، نگران نباشید، من کمک می کنم و سعی می کنم شنا را سرگرم کننده تر کنم.

استخر روباز جماران تهران

این راهنما یک روش گام به گام در مورد نحوه یادگیری شنا برای مبتدیان را به شما ارائه می دهد. اما اگر می‌خواهید به فرزندتان آموزش دهید، بگذارید به شما بگویم این درس شماره 2 است. بنابراین اگر فرزندتان را معرفی می کنید این وبلاگ را ببینید: چگونه به بچه ها شنا یاد دهیم؟

فقط 4 مرحله آسان برای یادگیری شنا برای مبتدیان
مرحله 1: آب را احساس کنید

اولین قدم برای یادگیری شنا، راحت بودن در آب است. من آن را “ساخت مرحله اعتماد به آب” می نامم. فقط در آب های کم عمق به این طرف و آن طرف راه بروید، برای بچه ها توصیه می شود این را در استخر بچه نزدیک دیوار داشته باشند. این به احساس آب کمک می کند.


مرحله 2: باد کردن حباب ها در زیر آب

استخر روباز جماران تهران

این یک بخش سرگرم کننده و مهم در تنفس است. برای انجام این کار باید به خاطر داشته باشید که وقتی بالای آب هستید، از دهان نفس بکشید، نگه دارید تا زیر آب شوید، و وقتی زیر آب می روید به آرامی از بینی خود نفس بکشید. اکنون که دارید این را می خوانید 5 بار (نفس به داخل – نگه دارید (2 ثانیه) – بازدم) انجام دهید زیرا این کار شما را برای زیر آب آماده می کند. وقتی می خواهید حباب ها را در زیر آب باد کنید، به شما توصیه می کنم از عینک استفاده کنید زیرا این کار چشمان شما را باز نگه می دارد و به شما کمک می کند زیر آب را ببینید که باعث ثبات و در عین حال سرگرمی شما می شود. خوب است که اکنون به مرحله شماره 3 می رویم


مرحله 3: شناور

اول از همه، اجازه دهید به شما بگویم که دو نوع شناور وجود دارد، یکی فقط برای دراز کشیدن به پشت و استراحت و دوم این است که سینه و سر خود را در آب پایین بیاورید. مورد دوم چیزی است که ما روی آن تمرکز می کنیم زیرا این به یادگیری شنا کمک می کند.

‌استخر روباز جماران تهران
1. وضعیت آرامش:
2. موقعیت شنا:


برای رسیدن به موقعیت شنای مناسب

این موقعیتی است که باید یاد بگیریم. بنابراین برای این کار از یک میله متصل به استخر کمک بگیرید اگر نگران نباشید از دیوار لبه استخر کمک بگیرید. هنگامی که دیوار را نگه می دارید نفس عمیقی بکشید و سر خود را نگه دارید و در آب قرار دهید، متوجه خواهید شد که پایین تنه شما به طور خودکار بالا می آید. این شناوری است، هر چه بیشتر نفس را نگه دارید روی آب شناور می شوید. برای برخی، این به راحتی انجام می شود، اما برای بسیاری، بالاتنه شناور است و پایین تنه فرو می رود. نگران نباشید، فقط روش را دوباره امتحان کنید. کلید موفقیت در شناور بودن وضعیت سر، وضعیت بدن و آرامش است.

استخر روباز جماران تهران

مرحله 4: لگد زدن

لگد قوی پا موتوری است که شما را در آب به حرکت در می آورد و به تعادل شما کمک می کند. چند نوع مختلف ضربه پا برای ضربات مختلف وجود دارد. چیزی که به عنوان مبتدی می خواهیم یاد بگیریم فلاتتر کیک نام دارد. برای یادگیری این دو کار می توان انجام داد یکی بالای آب و دیگری وقتی وارد آب می شوید.

استخر روباز جماران تهران

این مخصوصاً برای بچه ها است که به آنها می گویند پاهای خود را صاف نگه دارند و فقط آنها را روی آب بکوبند. مطمئن شوید که آنها زانوهای خود را خم نمی کنند. من دیده ام که بچه ها این تمرین را دوست دارند. پس بگذارید لذت ببرند و یاد بگیرند.

مرحله شماره را به خاطر بسپارید. 2 و مرحله شماره 3 زیرا این هر دو در یادگیری ضربه فلاتر مهم خواهند بود.

استخر روباز جماران تهران

هنگامی که مرحله 3 را انجام می دهید، ممکن است متوجه شده باشید که پس از بازدم بدن در آب فرو می رود. برای جلوگیری از غرق شدن لگد مهم است. بنابراین برای یادگیری لگد زدن، یک پا را در آب فشار دهید و سپس پای دیگر را فشار دهید و این حرکت را به این طرف و آن طرف ادامه دهید، فقط کمی زانوی خود را خم کنید در حالی که این نفس را انجام می‌دهید، گویی سرتان را تکان می‌دهید بله، یعنی زمانی که سرتان را بالای آب می‌برید، از دهان نفس بکشید. . وقتی زیر آب می روید نفس بکشید.

من به دانش آموزانم می گویم که همیشه از لگن خود لگد بزنند، زیرا این ضربه محکم تری می دهد و تراز بدن آنها را حفظ می کند.

‌استخر روباز جماران تهران

بنابراین تنفس – شناور – لگد زدن هنگامی که این را یاد گرفتید و به طور کامل تمرین کردید، می توانید همین کار را با کیک بورد انجام دهید و اولین دامان خود را در استخر بگیرید.

بگذارید یک چیز جالب به شما بگویم شما فقط یک قدم به یادگیری سکته مغزی در شنا با تنها چهار مرحله آسان نزدیک شده اید. شگفت انگیز نیست!!!

استخر روباز جماران تهران

تیم شنارو به سرپرستی بهادر بزرگی مهر آماده دادن کلیه خدمات شنا میباشد

طراحی وسئو سایت توسط تیم بهامهر bahamehr.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *