Architecture

آموزش شنا در استخر اطلس تهران

آموزش شنا در استخر اطلس تهران

آموزش شنا در استخر اطلس تهران

 

برای بسیاری از ما مردم یافتن زمان برای شنا هر سال که بزرگتر می شویم سخت تر و سخت تر می شود. به نظر می رسد کار، خانواده و استرس های روزمره زندگی در حال انباشته شدن هستند. وقتی شنا را پیدا کردید، ممکن است نتوانید با یک باشگاه یا تیم شنا کنید و سپس به تنهایی زمان شنای دور دست است. من شخصاً شنای دور را سخت ترین شکل شنا می دانم. هنگام شنا کردن یک شنای دور، هیچ مربی وجود ندارد که به شما ست بدهد و هیچ رفیقی وجود ندارد که شما را هل دهد و شما را در مورد تکمیل آن ست ها صادقانه نگه دارد. سپس علاوه بر همه اینها، باید در اطراف شناگران دیگر با توانایی های مختلف حرکت کنید.آموزش شنا در استخر اطلس تهران

اما با تمام آنچه گفته شد، شنای دوری می‌تواند یکی از بهترین تمرین‌هایی باشد که می‌توان با سوزاندن میانگین ۴۷۵ کالری در ساعت انجام داد. از آنجایی که همه افرادی که مایل به انجام شنای دایره ای هستند توانایی یکسانی ندارند، می خواهم نکاتی را برای تبدیل شدن به یک شناگر قوی تر برای هر سطح از شنا بیان کنم.

آموزش شنا در استخر اطلس تهران

شناگر مبتدی

من یک بار بعد از بیش از یک دهه بیرون از استخر یک شناگر مبتدی بودم. نکته کلیدی این است که از کوچک شروع کنید و بسازید. چند بار اول شنا من فقط 50 یا 100 متر در هر یارد شنا می کردم و 15 تا 30 ثانیه استراحت می کردم. من فقط توانستم در مجموع 500 متر در یارد شنا کنم، اما شنا کردن، شنا است. هر بار شنای دور من سعی می کردم هر بار کمی بیشتر شنا کنم. من مقداری لگد زدن با یک تخته لگد اضافه کردم تا کمی استراحت کنم و به راحتی یک یارد/متر بیشتر اضافه کرد. در ابتدا از باله ها می گذرم تا شما قوی تر شوید. باله ها، پاروها و سایر ابزارهای استخر تنها پس از تسلط بر اصول اولیه باید استفاده شوند. استفاده از وسایل شنا می تواند مانند عصا باشد که هرگز به ما اجازه نمی دهد قوی تر شویم و این ابزار می تواند به ایجاد عادت های بد کمک کند.

The Nonger A Beginner Lap Swimmer

شما مدتی است که در حال انجام شنای دامی هستید و برای یک چالش آماده هستید. زمان تمرین شنا با ست ها و تمام ریاضیاتی است که با شنا همراه است. اوه، نمی‌دانستید که مهارت‌های ریاضی شما در حین شنا مورد آزمایش قرار می‌گیرد، اما هر روز آزمایش خواهد شد! در اینجا یک تمرین ساده 30 دقیقه ای 1500 یارد/متری برای شروع آورده شده است.

آموزش شنا در استخر اطلس تهران

200 گرم کردن – سبک آزاد، ما تا زمانی که احساس کنیم به اندازه کافی قوی نباشیم که بتوانیم شنای کرال پشت، پروانه و آه بسیار وحشتناک کرال سینه را به ارمغان بیاوریم، در سبک آزاد شنا می کنیم.
مجموعه اصلی:
4×50
100
3×50
2×100
2×50
3×100
1×50
اولین باری که این ست را شنا می کنید بیش از 15 ثانیه بین هر 50 تا 100 شنای مداوم در صورت امکان ست استراحت نکنید. اگر استخر شما به عنوان یک ساعت سرعت سعی کند زمان شما را برای هر قسمت ببیند و یک فاصله زمانی ایجاد کند، این فقط ریاضی اولیه است. فاصله زمانی را پیدا کنید که در اتمام کل مجموعه راحت باشید. به عنوان مثال، اگر می بینید که در این فواصل به طور میانگین 50 ثانیه دارید، 50 را در 1:15 انجام دهید. همین کار را به اضافه 15 برای 100 ها انجام دهید. با گذشت زمان سعی کنید فواصل زمانی را کوتاهتر کنید. ممکن است مجبور شوید در طول یک ست با فواصل زمانی بازی کنید تا به پایان برسد، اما این مشکلی ندارد. فقط به شنا کردن ادامه بده

آموزش شنا در استخر اطلس تهران

“آماده برای حرکت به سمت شناگر بزرگ” شناگر لین

شما مجموعه‌های مختلفی را که در اینترنت پیدا کرده‌اید انجام داده‌اید و فکر می‌کنید در شنا بهتر می‌شوید. اکنون زمان آن رسیده است که مجموعه های نیمکتی را امتحان کنید. ست نیمکتی یا Breath Through Set مجموعه ای است که یک شناگر هر از گاهی تکرار می کند تا ببیند آیا قوی تر و سریع تر می شود یا خیر. تیم قدیمی من از ما می‌خواهد در اولین دوشنبه ماه با سرعت 10×100 در 3 دقیقه با سرعت تمام شنا کنیم. ما نتایج خود را پیگیری می‌کردیم و این به ما اجازه داد تا ببینیم در تمریناتمان چگونه بودیم. مطمئناً می‌خواهید قبل از شنا کردن 10×100، بدن خود را گرم کنید.
مجموعه گرم کردن:
Easy 300 به دنبال آن
4 برابر
75 مته در 1:2
50 شنا
100 ضربه
50 شنا
25 شنا
سپس به سمت 10×100 بروید

امیدواریم این مجموعه ها به شما کمک کنند تا به آرامی پیشرفت کنید. در مورد استفاده از پاروهای دستی، شناورهای کشنده، باله‌ها و دیگر اسباب‌بازی‌های ابزار شنا، باید بهترین قضاوت خود را بکار ببرید. من معمولاً پارو را برای شناگران مبتدی یا هر شناگری که آسیب شانه یا روتاتور کاف دارد توصیه نمی کنم. همچنین بیش از 25 درصد از تمرین شما را با پارو انجام نمی دهم. در مورد باله‌ها، پری دریایی نباشید و همیشه از باله‌ها استفاده کنید، یک بار دیگر سعی می‌کنم کمتر از 25 درصد تمرین شما با باله‌ها باشد. اکنون می توانید از شناورهای کششی برای تمام ست های کششی و از کیک بورد برای تمام ست های ضربه ای خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید که کلمه کلیدی هر دوی آنها SETS بود و نه WORKOUTS. نمی توانم تصور کنم کسی بخواهد 30 یا 60 دقیقه لگد بزند.

آموزش شنا در استخر اطلس تهران

امیدوارم که به همه زمینه ای برای شروع شنای دامی بدهد. فقط به یاد داشته باشید که از آن لذت ببرید و برای تمرینات بیشتر و نکات شنا به اینجا در

Water Instinct مراجعه کنید.

تیم شنارو به سرپرستی بهادر بزرگی مهر آماده دادن تمام خدمات شنا به شما هنرجویان عزیز میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *