Architecture

آموزش شنا کرال جلو

آموزش شنا کرال جلو

رابرت ای بیچ، متولد 26 ژوئیه 1930 در هالیوود، کالیفرنیا، در سال 1948 از آکادمی ارتش و نیروی دریایی، کارلزباد، کالیفرنیا فارغ التحصیل شد. او مدرک لیسانس خود را از دانشگاه تامپا در سال 1955 دریافت کرد و مدرک LLB خود را در سال 1948 دریافت کرد. 1958 از کالج حقوق استتسون. او در سن پترزبورگ، فلوریدا ساکن است و به مدت 25 سال قاضی دادگاه منطقه پینلاس، فلوریدا بود. از زمان بازنشستگی در سال 1993، او به سراسر جهان سفر کرده است. نوه یازده ساله او، کورتنی هریس، گفت: “او در تمام پنجاه ایالت، به علاوه بسیاری از کشورها… حتی در مورد برخی از آنها نشنیده ام.” باب گفت که می تواند سفر کند زیرا به دنبال کرایه های مقرون به صرفه است و در ماشین های کرایه ای خود می خوابد، در حیاط کلیساها، پارکینگ های بیمارستان یا در پمپ بنزین های تمام شب توقف می کند.

آموزش شنا کرال جلو

آموزش شنا کرال جلو در استخر

باب در سال 1968 شنا را به طور منظم شروع کرد و سرانجام تصمیم گرفت که آهسته دویدن ورزش او نیست. او گفت: «من در جوانی یک ورزشکار فوق العاده نبودم. “من در کالج شنا نکردم. بنابراین من واقعا افتخار می کردم که در زمان مناسب در مکان مناسب قرار گرفتم و از همان ابتدا درگیر شنای Masters بودم.” او در شکل گیری و توسعه استادان شنا در سطح ملی و همچنین در سن پترزبورگ، جایی که او یکی از اعضای سنت پیت مسترز است، بسیار مؤثر بود. او میزبان دومین دیدار استادان بود که تا به حال در ایالات متحده در سن پترزبورگ در سال 1971 برگزار شد و 17 نفر در آن شرکت کردند. امروز همان جلسه حدود 300 شرکت کننده را جذب می کند.

باب بیچ نایب رئیس کمیته ملی استادان AAU بین سال‌های 1971 و 1977 بود. او تلاش کرد تا استادان در AAU گنجانده شود، و او با غلبه بر بسیاری از مقاومت‌های اولیه در برابر شنا استادان در جامعه شنا شناخته می‌شود. شنای مستر به طور رسمی توسط AAU در سال 1972 پذیرفته شد و در سال 1981، USMS تنها ورزش آبی مستقل شد که توسط ورزشکاران آن اداره می شود.

آموزش شنا کرال جلو در منزل

باب خزانه‌دار بنیاد ایالات متحده برای ورزش‌های آبی بود و از سال 1973 تا 1987 رئیس کمیته جایزه کاپیتان رانسوم جی آرتور بود. او در سال 1986 دریافت‌کننده این جایزه شد که سالانه توسط USMS به فردی که بیشترین تلاش را برای پیشرفت‌های بیشتر انجام داده است، اعطا می‌شود. اهداف استادان شنا او همچنین رئیس انجمن تناسب اندام آبی ایالات متحده بوده است.

از دستاوردهای شنای او می‌توان به قهرمانی در مسابقات ملی AAU، یک قهرمان آمریکایی، و رکورددار ملی و جهانی در رشته شنای مستر اشاره کرد. در سال 1352 قهرمان شنای مسافت طولانی کشور در رده سنی 40 تا 44 سال شد. در 11 آگوست 1974، رابرت بیچ “اولین قاضی” بود که از جزیره آلکاتراز در خلیج سانفرانسیسکو شنا کرد و شنا را در 33 دقیقه کامل کرد. او همچنین شنای 9.5 مایلی را در دریاچه میشیگان انجام داده است.

آموزش شنا کرال جلو

در حالی که باب و همسرش واندا در سال 1980 در تور انگلستان بودند، او سعی کرد برای جشن تولد 50 سالگی خود، کانال مانش را شنا کند. واندا او را با قایق دنبال کرد که پیشرفت او را ثبت می کرد. کوتاه ترین فاصله بین دوور، انگلستان و فرانسه 21 مایل است، اما جزر و مد، جریان ها و بادهای غالب سفر را بسیار طولانی تر می کند. او به فاصله دو مایلی فرانسه رسید که جریان تغییر کرد و مجبور شد پس از 11 ساعت قرار گرفتن در آب 59 درجه متوقف شود. او سومین آمریکایی بود که در آن سال اقدام به عبور کرد. نوه کورتنی هریس گفت: “سه سال دیگر، او در 70 سالگی خود دوباره به شنا کردن کانال انگلیسی فکر می کند.”

آموزش شنا کرال جلو در خانه

باب بیچ همچنین عضو باشگاه قایقرانی South End واقع در آبزیان کوو در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا بود. او در 1 سپتامبر 1990 در بخش “بیش از 50” هفدهمین شنای رله کانال مائوئی به همراه اعضای تیم مایک لاگیوس شرکت کرد. ،

جیم میلر، نورم پترسون، دنیس رایس و جری اسمیت. باب پای اصلی را داشت، یک نیم ساعت شنا، که با 10 دقیقه شنا از هر عضو رله تا پایان دوره دنبال شد. اسکله خلبانی 54 پایی آنها در شروع شنای باب دچار مشکل موتور شد، اما توانست به موقع برای انتقال به او برسد. با این حال، پس از دو ساعت از پیشروی تیم رله، کابل فرمان از دست رفت و اسکله از بین رفت. نورم پترسون در آب بود و به سمت شمال به سمت مائویی شنا می کرد،

در حالی که بقیه تیم در حال حرکت به سمت جنوب بودند. خوشبختانه، تیم توانست سوار بر قایق تفریحی Via Mia شود و مسابقه را تا ساحل Kannapali در مائوئی به پایان برساند. آنها با وجود مشکلاتی که داشتند، از بین 52 تیم امدادی دوم شدند. تیم دیگر SERC برنده این رویداد شد. دو روز بعد باب بیچ بخش 60-64 را در بیست و پنجمین شنای سالانه Waikiki Roughwater Swim برد. باب با بیش از 1200 شناگر مسابقه، مسیر 2.37 مایلی را در 1 ساعت و 15 دقیقه شنا کرد، یعنی هشت دقیقه کامل قبل از مقام دوم در رده سنی خود.

آموزش شنا در شمال تهران

آموزش شنا سگی

آموزش شنا کرال جلو

اما سفر و شنا تمام کاری که باب می تواند انجام دهد نیست. او گفت: «من چند ستاره سینما را می‌شناختم» و جانی وایسمولر، نایجل بروس (دکتر واتسون در فیلم‌های شرلوک هلمز)، برایان دانلوی و آیدا لوپینو، گرتا گاربو و آن دووراک (یک دوست خوب) را نام برد.

در سال 1996 او اولین حضور خود را در برادوی، برای یک روز، در “زیبایی و هیولا” انجام داد. او دخترش جنت هریس را در نیویورک ملاقات کرده بود، جایی که در چهار نمایش برادوی شرکت کردند. در جریان نمایش «زیبایی الف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *