مجله آموزشی شنارو

آموزش شنا در استخر گنو

آموزش شنا در استخر گنو

آموزش شنا در استخر گنو

برای شروع شنا، ابتدا باید یک استخر در نزدیکی خود پیدا کنید. بسیاری از سالن‌های ورزشی و مراکز اجتماعی، زمان‌های شنای دور و بر و همچنین کلاس‌های ایروبیک در آب و دویدن در آب را ارائه می‌دهند. ممکن است بخواهید لیستی از امکانات منطقه خود که دارای استخر هستند تهیه کنید و ببینید کدام یک برای سبک زندگی و بودجه شما مناسب است.(آموزش شنا در استخر گنو)
عضلات خود را آماده کنید

از آنجا به آرامی شروع کنید. حتی ممکن است بخواهید سفر خود را در باشگاه با تمرینات قدرتی شروع کنید که عضلات شما را قبل از برخورد با آب کار می کند. حرکاتی مانند کشش با کمک یا بدون کمک، تا تکرارهای دو رقمی را امتحان کنید. اسکات و ددلیفت با وزن بدن یا پرس بالای سر نیمی از وزن بدن نیز تمرین خوبی هستند. اگر مشکل دارید، از یک مربی شخصی در مورد فرم کمک بخواهید.
آموزش شنا

آموزش شنا در استخر گنو

افرادی که کاملاً با شنا آشنا هستند، ممکن است از گذراندن دوره‌های شنا، که در محیط‌های خصوصی یا گروهی ارائه می‌شوند، بهره ببرند. در درس‌ها، سکته‌های مغزی مختلف، تکنیک‌های تنفسی و سایر نکات مفید را برای بهترین استفاده از تمرینتان یاد خواهید گرفت.

برای یافتن کلاس‌های شنای بزرگسالان در نزدیکی خود، پایگاه داده استادان شنای ایالات متحده را با کد پستی خود بررسی کنید.
قوانین استخر را رعایت کنید

هنگامی که در آب هستید، حتماً آداب استخر را رعایت کنید. اغلب خطوط آهسته، متوسط و سریع وجود دارد. از نجات غریق بپرسید کدام خط است تا سرعت مناسب خود را پیدا کنید.

اگر می خواهید از جلوی شخصی عبور کنید، این کار را در سمت چپ انجام دهید. هنگام ورود و خروج از استخر، سعی کنید از اقداماتی که باعث ایجاد امواج یا تداخل با سایر شناگران می شود، مانند پریدن خودداری کنید. همچنین ممکن است بخواهید ناخن‌ها و ناخن‌هایتان را کوتاه کنید تا از خراشیدن تصادفی سایر شناگران جلوگیری کنید.

آموزش شنا در استخر گنو
خطرات

شنا برای اکثر افراد بی خطر است. مانند هر تمرین دیگری، شنا کردن نیز خطرات خاصی دارد. اگر آسیب دیدید یا شرایط پزشکی خاصی دارید، حتما قبل از شنا با پزشک خود مشورت کنید. به طور کلی، ایده خوبی است که هر زمان که یک برنامه ورزشی جدید را شروع می کنید، با پزشک خود مشورت کنید.

به عنوان مثال، افراد مبتلا به بیماری های پوستی مانند پسوریازیس ممکن است در آب کلردار استخر بیشتر تحریک شوند. پزشک شما بهترین منبع شما برای دستورالعمل های منحصر به فرد برای سلامتی شماست.
ایمنی شنا

نکات ایمنی شنا زیر می تواند به کاهش خطر شنا کردن کمک کند:

در مناطقی که برای شنا تعیین شده است، مانند استخرها و بخش‌هایی از دریاچه‌ها و دیگر آب‌ها شنا کنید. در صورت امکان در مناطقی که تحت نظارت ناجیان غریق است شنا کنید.
اگر با نظارت نجات غریق شنا نمی کنید، یک دوست بیاورید.
اگر در این ورزش تازه کار هستید، آموزش شنا را در نظر بگیرید. شما می توانید از طریق صلیب سرخ و از طریق برنامه های دیگر در منطقه خود در کلاس های مناسب سن ثبت نام کنید.

آموزش شنا در استخر گنو

شنا در فضای باز؟ برای محافظت از پوست خود از کرم ضد آفتاب حداقل SPF 15 یا بالاتر استفاده کنید. همچنین ممکن است بخواهید بین ساعات 10 صبح تا 4 بعد از ظهر از شنا کردن خودداری کنید. زمانی که خورشید در بالاترین سطح آسمان قرار دارد. درباره انتخاب ضد آفتاب بیشتر بدانید.
نوشیدن آب را فراموش نکنید، حتی اگر تشنه نیستید. ممکن است از آب احساس خنکی کنید، اما ممکن است هنگام شنا دچار کم آبی شوید. مقدار زیادی آب بنوشید و از نوشیدنی های حاوی الکل یا کافئین خودداری کنید.
کودکان باید همیشه در نزدیکی آب تحت نظارت باشند. هرگز اجازه ندهید کودکان به تنهایی شنا کنند تا از خطر غرق شدن در امان بمانند.

بردن

اگر به تازگی با یک برنامه ورزشی شروع کرده اید یا اگر به دنبال امتحان چیز جدیدی هستید، به استخر بپرید. شنا فواید زیادی برای ذهن، جسم و روح شما دارد.

آموزش شنا در استخر گنو

هنگامی که اصول اولیه را به دست آوردید، 20 تا 40 دقیقه شنا را با سرعتی که ضربان قلب شما را بالا نگه می دارد، امتحان کنید. نوشیدن آب فراوان و استراحت در صورت لزوم را فراموش نکنید. بیشتر از همه، لذت ببرید!

تیم شنارو به سرپرستی بهادر بزرگی مهر آماده دادن کلیه خدمات شنا میباشد

طراحی وسئو سایت توسط تیم بهامهر bahamehr.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *