Architecture

آموزش شنا کرال دست

آموزش شنا کرال دست

رون کالینز در 4 مه 1962 به دنیا آمد. او 25 سال است که به صورت رقابتی شنا می کند. او یک شناگر دانشگاهی در ویرجینیا تک بود و در سال 1985 فارغ التحصیل شد. او در هفت سال گذشته کارگزار اوراق قرضه در شرکت مالی لاوسون بوده است و برای تیم‌های آبی Clearwater (CATM) به مربیگری Kelley Allen شنا می‌کند.

آموزش شنا کرال دست

 

رون در سال 1994 در رده سنی 30 تا 34 سال به عنوان یک بازیکن آمریکایی مسافت‌های طولانی مسترز آمریکا انتخاب شد و برنده مسابقات آب‌های آزاد فلوریدا در جکسون‌ویل، کی‌وست، ملبورن، لیک ولز، دریاچه ویر و همچنین یک رویداد قهرمانی ملی شده است. در شارلوتزویل، ویرجینیا.

او در سال 1996 به عنوان رئیس تحریم ها برای LMSC فلوریدا انتخاب شد. در سال 1997، او به سازماندهی اولین چالش آب در خلیج تامپا کمک کرد، یک شنا 3.5 مایلی در عرض خلیج برای کمک به جمع آوری پول برای گروه زیست محیطی BayWatch که هدف آن حفاظت و حفظ محیط زیست است. مصب خلیج تامپا.

طولانی ترین مسافت او تا آوریل 1998 شنای Victor Swim Around Key West بود، شنای 12.5 مایلی که در آن در سال های 1996 و 1997 در بخش فین قهرمان شد. شنای ماراتن 24 مایلی که دو و نیم مایل طولانی تر از کانال مانش است. رون گفت: «عدد مورد علاقه من همیشه 24 بوده است. مسافت تقریباً 41500 یارد است و رون آن را در 9:52.01 به پایان رساند.

آموزش شنا کرال دست در منزل

این ماراتن توسط تالار مشاهیر شنای بین المللی تایید شده و توسط USMS تایید شده است. رون گفت: “در کنار خانواده ام، شنا را بیش از هر چیز دیگری در کل دنیا دوست دارم.” همسرش لیا آن، پسر دو ساله متیو و رسانه های خبری در پایان منتظر او بودند. هم روزنامه تامپا تریبون و هم روزنامه سن پترزبورگ تایمز داستان های صفحه اول داشتند.

مقاله زیر در مورد این رویداد در سن پترزبورگ تایمز منتشر شد: (رون کالینز لباس مرطوب را به دلیل شناور بودن آن نمی پوشید. دمای خلیج 74 بود.) [عکس تایمز: بیل سرن]

شناگر خلیج در یک روز طولانی قرار می دهد

توسط تری تومالین، چاپ شده در سن پترزبورگ تایمز، 16 آوریل 1998.

ران کالینز نمی خواست ساعت خوش را از دست بدهد.

مرد 35 ساله کلیرواتر گفت: “یک مهمانی در ویسکی جوز وجود دارد.” “نمیتونم دیر بیام.”

با این کار، کالینز صبح چهارشنبه در نزدیکی پل Sunshine Skyway وارد آب شد، مربی خود و یک تایمر رسمی در کایاک‌ها را دنبال می‌کردند و شروع به شنا کردن به سمت نوشیدنی که نامش روی آن بود در 24 مایلی دورتر شد.

شنای ماراتن، اولین در نوع خود در خلیج تامپا، طول کانال کشتیرانی را به ورزشکار مسترز برد.

او گفت: “من فقط می خواهم کمی به این ورزش توجه کنم.” “شناگران جوان زیادی وجود دارند که موج می زنند. این برای آنهاست.”

سال گذشته کالینز به سازماندهی اولین چالش آب باز خلیج تامپا کمک کرد، یک دوی سرعت 3.5 مایلی در سراسر خلیج برای کمک به جمع آوری پول برای گروه زیست محیطی BayWatch.

برگزارکنندگان امیدوار بودند که 100 شناگر را به مسابقات ماه مه بکشانند و از حضور بیش از دو برابر این تعداد شگفت زده شدند. امسال آنها انتظار دارند 400 شناگر از ساحل گاندی سن پترزبورگ به جزیره پیک نیک تامپا عبور کنند.

آموزش شنا کرال دست

دمای آب چهارشنبه 74 درجه خنک بود، اما کالینز کت و شلوار مرطوب نپوشید. لاستیک به شناگر شناورسازی اضافی می دهد و در نتیجه یک مزیت ناعادلانه دارد و کالینز می خواست این کار را به تنهایی انجام دهد.

آموزش شنا کرال دست

رندی نات، یکی از خدمه پشتیبانی کالینز، گفت: «این یک شنای خالص است. “بدون اسباب بازی. بدون حیله. فقط یک مرد و آب.”

کالینز، یک بانکدار سرمایه گذاری، از این دوری نمی ترسید. او قبلاً شنای 12.5 مایلی را در اطراف کی وست تکمیل کرده بود و دو برابر شدن مسافت را به عنوان یک پیشرفت طبیعی می دید.

او در یک کنفرانس خبری ساعت 9 صبح با اطمینان گفت: “هر کسی می تواند 12 مایل اول را شنا کند.” “12 مایل آخر قسمت سخت است. کاری که من می توانم انجام دهم.”

آموزش شنا کرال مبتدی

کالینز که با استادان تیم آبی Clearwater در مرکز لانگ تمرین می کند، گفت که تمام زندگی خود را برای این رویداد آماده کرده است.

او قبل از شنا گفت: 25 سال است که تمرین می کنم. “من شک ندارم که تمام می کنم. ما برای سرعت نمی رویم. ما برای مسافت می رویم.”

آموزش شنا کرال دست

شنا از Skyway تا رستوران Whiskey Joes در کورتنی کمپل پارک وی حدود 3 مایل طولانی تر از عبور از کانال انگلیسی است، جایی که دمای آب در روز چهارشنبه حدود 50 درجه بود.

اگرچه کالینز با آب سرد غریبه نیست (او در نوامبر گذشته، زمانی که دمای آب 65 درجه بود، خلیج تامپا را شنا کرد)، او آب و هوای معتدل تر فلوریدا را ترجیح می دهد.

کالینز که معمولاً در مسابقات شنا در مسابقه پروانه شرکت می کند، در تمام طول مسیر با سرعت تقریباً 100 یارد در هر دقیقه و 30 ثانیه به صورت آزاد شنا کرد.

آموزش شنا کرال جلو

مربی او، کلی آلن، و نات، مصرف مایعات و غذای کالینز را به دقت زیر نظر داشتند.

نات گفت: «ما مقدار زیادی آب و بارهای اسنیکرز داریم. “فناوری پیشرفته واقعی.”

کالینز امیدوار بود که شنا را در 9 ساعت کامل کند. ساعت 18:30 او در دید ویسکی جوز بود، جایی که جمعیتی روی عرشه جمع شده بودند تا او را تشویق کنند.

آموزش شنا کرال دست

آنها فریاد زدند: «برو، رون، برو»، که کمی مهربان‌تر از آن چیزی بود که مربی و خدمه‌اش روی آب گفتند.

«نمی دانم چند بار فریاد زدم «شنا کن

آموزش شنای کرال پشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *