مجله آموزشی شنارو

آموزش شنا 0 تا 100

آموزش شنا 0 تا 100

آموزش شنا 0 تا 100

. بسیاری از افراد، به خاطر ترس از غرق شدن، نمی‌توانند یاد بگیرند چگونه شنا کنند. وقتی کسی در آب غرق می‌شود، بسیاری از این اتفاقات با انجام اقدامات ساده و پیشگیرانه قابل جلوگیری هستند. هر زمانی که شما شنا می کنید، این قوانین را رعایت کنید و احتمال غرق شدن به شدت کاهش می یابد.(آموزش شنا 0 تا 100

از تنها شنا کردن خودداری کنید. همیشه با یک شناگر قوی یا چند شناگر دیگر شنا کنید. یک استخر با یک نجات غریق معمولاً بهترین جایی برای شنا کردن است.
شروع
کردن شنا در آب را نکنید.
اگر شما در حال یادگیری شنا در اقیانوس یا رودخانه هستید، باید به جریان آب توجه کنید. اگر در یک جایی شنا می‌کنید، سعی کنید مطمئن شوید که با کسی هستید که می‌داند چگونه شنا بکنید و حتماً قوانین خروج از رودخانه یا آبزی بیشتر را بخوانید.
به
نقطه‌ای متمرکز بپاید که قادر به کنترل آن باشید.
هنگامی که برای اولین بار تلاش میکنید شنا کنید، به آب عمیق نروید تا بتوانید در آن ایستادگی کنید. در این حالت ، اگر چیزی نباشد ، می توانید به راحتی ایستاده و نفس بکشید.
هنگامی
که هواشناسی نامناسب است، بهتر است شما از شنا کردن خودداری کنید.
شنا در باران لطیف ممکن است خوب باشد، اما اگر به طوفان نزدیک می‌شود، باید سریعاً از آب بیرون بروید. این قانون باید رعایت شود، بی‌توجه به توانایی شنا کردن خوب شما.
از
شنا کردن در آب سرد خودداری کنید.
اگر شما در آب آرام باشید، حرکت دادن بدنتان ممکن است به طور ناگهانی سخت شود.
 
یاد بگیرید که بتوانید تا سطحی یازدهمین.

آموزش شنا 0 تا 100

وقتی در آب هستید، نزدیک استخر یا حوض آب بمانید و پاهای خود را به آرامی از پشت خود بجا بگذارید تا بالا بیایند. اگر مجاز باشد، آنها باید به سادگی بلند شوند. اما بعضی افراد دوست دارند که به پایین بروند، هرچند قسمت بالایی بدن شما بالا می ماند و در آب شناور است. مشکل ندارد، فقط دوباره برنامه را امتحان کنید. تمرین کنید که به آرامی شکم و پشت خود را به بالا ببرید تا حالتی که نیمی از بدنتان در آب بماند به طور معمول براتان قابل تحمل شود. هدف این است که وقتی آماده شدید به پشت یا شکم افقی، در آب شنا کنید. لطفاً به نقطه ای نزدیک بمانید تا اگر چیزی کار نکند، به راحتی بتوانید بلند شوید. شاید وقتی بینی و دهانتون در هوا باشن، گوشهاتون پر از آب شدن عجیب به نظر بیاد، اما تو بهش عادت کردی..

آموزش شنا 0 تا 100

همواره به خاطر داشته باشید که اگر در عمقی که نمی‌توانید کنترل کنید باشید یا نمی‌توانید به راحتی بدنتان را حرکت دهید، اگر پشت خود را بالا ببرید، به زحمت فرو می‌افتید. اگر نمی‌توانید شنا کنید، نفس خود را آرام بکشید و به آرامی شروع به تنفس کنید. شما به راحتی می‌توانید لبه را تا حداکثر نقطه طولانی کشیده و اجازه دهید آب به تدریج آرام و آسوده سازد

آموزش شنا 0 تا 100

تیم شنارو به سرپرستی بهادر بزرگی مهر آماده دادن کلیه خدمات شنا میباشد

طراحی وسئو سایت توسط تیم بهامهر bahamehr.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *