مجله آموزشی شنارو

استخر شهید شیرودی

توی این مقاله ما میخوایم درباره اصول شنا در استخر براتون توضیح بدیم. پس توی وبلاگ استخر موج طلا به ما بپیوندید تا آخر مقاله با هم باشیم. ممکن است برای شما هم عجیب باشد که چرا بعضی افراد فکر می‌کنند که نمی‌توانند شنا یاد بگیرند و از این مهارت می‌ترسند. همیشه افراد میپرسند چرا نمیتوانند شنا یاد بگیرند؟(استخر شهید شیرودی)

استخر شهید شیرودی

استخر شهید شیرودی

اولا، ما می خواهیم بهترین وقت برای تقویت قلب و حرکت دادن عضلات بدنتان، که باعث افزایش استقامت و سلامتی شما می شود، را بگوییم. همچنین، شنا یک مهارت مفید است که به شما می آموزد چگونه در آب حرکت کنید و بدون ایجاد خطرات غرق شدن، امن باشید. برای پاسخ به شمال و شمردن سؤالتان، متوجه نیازمندیم بدانیم شما چه منظوری از “روی ستون فقرات” دارید. همچنین عصب‌ها عضلات را حرکت می‌دهند و می‌توان با استفاده از آنها عضلات را قوی‌تر کرد. شنا باعث افزایش فعالیت قلب و عضلات نیز می‌شود. بیشتر درباره شنا و تکنیک‌های آن حرفه‌ای بیاموزید.استخر شهید شیرودی

تدریس روش صحیح و پایه‌ای شنا

این ورزش هم که همه میگن کلا خطرناکه، اصلا خطر نداره و اصلا نمیتونه بهت بد بیاره.
آیا شنا و یادگیری صحیح شنا می‌تواند خطراتی ایجاد کند؟

آموزش شنا یک عملکرد است که توسط یک مربی حرفه ای در استخری مطابق با استانداردهای امنیتی انجام می شود و هیچ تهدیدی برای شخص ندارد. اگر ورزش به درستی انجام نشود و محیطی بهداشتی خوب برای آن فراهم نباشد، ممکن است خطرات جدی برای شخص ایجاد شود.

باید حتما این متن را بخوانید: اموزش چگونگی شنا کردن در حالت سینه و پشت.

مانند آن چیزی که گفتیم، شنا تنها برای شخص خطر ندارد. اگر بخواهیم ورزش و تمرین را در استخری انجام دهیم، استخر باید دارای شرایط خوبی باشد. به عنوان مثال، اگر اسیدیته آب بیش از حد مجاز باشد، ممکن است چشم یا پوست به آن آسیب ببیند و سوزش رخ دهد. اگر استخر نفوذبه درستی داشته باشد، می‌تواند باعث مشکلات تنفسی برای افراد شود.

استخر شهید شیرودی

اگر می خواهید یک استخر پاک و مربی خوب برای یادگیری شنا پیدا کنید حتما به استخر موج طلایی بروید.
آیا می‌دانید چه قواعدی در آموزش شنا اصولی وجود دارد؟

 

یک نکته‌ی مهم در آموزش شنا این است که شما باید به مربی خود اعتماد کنید. مربی متعهد است که نگرانی ها و مشکلات در آموزش شنا برای علاقه‌مندان به شنا را برطرف کند و مسئولیت‌های لازم را به عهده بگیرد. آدم‌ها که می‌گویند چرا نمی‌توانم شنا یاد بگیرم، به مربی اعتماد ندارند و اگر به او گوش نکنند، قطعی است که نمی‌توانند شنا یاد بگیرند. پس از نگرانی ها و ترس ها دست بردارید و به دقت به تمام توصیه ها و نظرات مربی شنا گوش کنید. تجربه چاقی زدایی با یادگیری شنا درست هم دلیلی برای یغماجکاری بر ترس از آب است.

ورزش شنا می‌تواند بدن را فرم بدهد. . شما میتوانید با انجام این ورزش برای سوزاندن کالری و لاغری، به دست اوردن بدنی زیبا، تلاش کنید. بهترین استخر برای یادگیری شنا در شرق تهران، برای یادگیری مهارت شنا به صورت حرفه‌ای، “موج طلایی” است.
چیستیکه بخش های مهمی در آموزش شنا اصولی هستند؟

نحوه‌ی آموزش شنا را می‌توان به دو بخش اصلی تقسیم کرد. یکی از این اشخاص یک مربی خوب و ماهر است و دیگری یک استخر مناسب و با کیفیت است. دلیل اینکه یک فرد نمی‌تواند شنا بیاموزد به دلایل مختلفی برمی‌گردد، اما دو عامل مهمترین آن‌ها ترس از غرق شدن در آب و نبود اعتماد به مربی است.

اگر به این فکر کنید که مربی مسئول است و نگران افرادی که تازه شروع کرده‌اند در کلاس نمی‌مانید، دیگر ناراحت یا ترسیده نخواهید شد. در این صورت هیچ کس نمی‌تواند شنا را یاد بگیرد. بیایید بیشتر درباره یادگیری شنا قورباغه بدانید.

همانطور که می دانید، یکی از ورزش هایی که حتی توسط مراجع دینی ما مورد تأیید قرار می‌گیرد، شنا است. این ورزش، نه تنها باعث سرگرمی و بهبود سلامت می‌شود، بلکه مهارت مهمی است که می‌تواند در موقعیت های مختلفی مفید باشد.

 

دلایل اینکه چرا یک نفر شنا یاد نمی‌گیرد.

اکثر افراد علاقه زیادی به استفاده از ورزش های آبی، به خصوص در فصل های گرم سال، دارند. آنها با مزایای شنا برای سلامت و تناسب اندام آشنا هستند. اما هنوز مشکلاتی در یادگیری این ورزش وجود دارد، که این ممکن است به دلایل مختلفی باشد.

تیم شنارو به سرپرستی بهادر بزرگی مهر آماده دادن کلیه خدمات شنا میباشد

طراحی وسئو سایت توسط تیم بهامهر bahamehr.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *