مجله آموزشی شنارو

آموزش ورزش در منزل شما

آموزش ورزش در منزل شما

آموزش ورزش در منزل شما

۷) به سمت جلو بلغزید تا بدنتان کاملاً کشیده شود.

8) حالا سعی کنید در آن وضعیت راحت باشید و آن را برای چند لحظه نگه دارید تا زمانی که نیاز به نفس کشیدن داشته باشید.

9) موقعیت شما می تواند کاملا افقی، شناور آزادانه و نزدیک به سطح آب باشد.

یا شاید وضعیت شما کج شده است، در حالی که بالاتنه شما توسط آب حمایت می شود، اما پاهای شما همچنان با زمین تماس دارند. یا جایی در این بین.

این بستگی به ترکیب بدن شما دارد. هرکدام از این موقعیت ها تا زمانی که بتوانید استراحت کنید و برای چند لحظه در آب احساس حمایت کنید خوب است.

10) برای ایستادن، زانوهای خود را به سمت بالا جمع کنید در حالی که بازوها را به سمت پایین حرکت می دهید. بدن شما در حالت عمودی قرار می گیرد. سپس پاهای خود را دراز کنید، زمین را لمس کرده و بایستید.

همانطور که در بالا توضیح داده شد، برخی از افراد (به نام سینکر) به دلیل درصد چربی بدنشان به طور کامل روی زمین فرو می روند. اگر این مورد شماست، هدف شما این است که در حالی که روی شکم خود در کف استخر (در ناحیه کم عمق استخر) دراز کشیده اید، برای چند ثانیه استراحت کنید.

آموزش ورزش در منزل شما

سر خوردن در موقعیت افقی

به‌عنوان آخرین تمرین برای غلبه بر ترس از آب، یاد می‌گیرید که در حالت افقی روی شکم خود سر بخورید و همچنان از آب حمایت می‌کنید. پس موارد زیر را انجام دهید:

1) در قسمت کم عمق استخر، پشت خود را به سمت دیواره استخر بچرخانید.

2) نفس بکشید، نفس خود را حبس کنید، سپس پاهای خود را به سمت قفسه سینه بکشید، همانطور که در Mushroom Float انجام دادید.

3) با این حال، پاهای خود را با بازوهای خود فشار ندهید. در عوض دست‌های خود را به جلو دراز کنید و همزمان پاهای خود را به سمت عقب دراز کنید تا به سرعت به دیواره عمودی استخر فشار وارد کنید.

آموزش ورزش در منزل شما

4) بدن خود را دراز کنید و سعی کنید تا حد ممکن افقی شوید. سر خود را در راستای تنه خود نگه دارید و سعی کنید تا آنجا که ممکن است سر بخورید.

5) در نهایت، حرکت رو به جلو متوقف خواهد شد. پاهای شما نیز ممکن است در پایان سر خوردن بیفتند.

6) برای ایستادن و پایان سر خوردن، مانند قبل عمل کنید: زانوهای خود را به سمت بالا جمع کنید، بغلتانید، پاهای خود را دراز کنید و بایستید.

7) این تمرین را چند بار تکرار کنید، تا زمانی که در حین سر خوردن احساس تعادل و افقی داشته باشید.

توجه داشته باشید که تا زمانی که نفس خود را حبس می کنید، حتی اگر در حالت افقی شناور هستید، هیچ آبی وارد بینی شما نمی شود.

برای کمی بالا بردن سطح حرکت، می‌توانید سعی کنید در حین سر خوردن به آرامی بازدم کنید یا برای طولانی‌تر کردن لغزش، با بال زدن ضربه بزنید.
بکسل

آموزش ورزش در منزل شما

به عنوان یک جایگزین می توانید موارد زیر را با یک دوست امتحان کنید:

1) در حالت افقی قرار بگیرید و بازوهای خود را به سمت جلو دراز کنید، اما از دیوار فشار ندهید.

2) به دوستتان اجازه دهید یکی از دستان شما را بگیرد و به آرامی شما را به جلو ببرد.

3) توجه داشته باشید که تا زمانی که بدن خود را صاف نگه دارید و در عین حال آرام بمانید، برای شناور شدن در حالت افقی نیازی به حرکت رو به جلو نیست.

4) دوست شما حتی می تواند دست شما را رها کند زمانی که مقداری حرکت رو به جلو به دست آوردید. همچنان باید شناور شوید و چند لحظه جلو بروید تا حرکت متوقف شود.
نتیجه

ما در این مقاله مقدار زیادی از زمینه را پوشش داده ایم. علل احتمالی ترس از آب را مورد بحث قرار دادیم، سپس سر گذاشتن زیر آب و بازدم را در آب تمرین کردیم.

پس از آن، ما متوجه شدیم که اکثر مردم به خوبی شناور می شوند و این را با شناور قارچ نشان دادیم.

در نهایت قرار گرفتن در حالت افقی و سپس کمی سر خوردن در آن حالت را تمرین کردیم.

در حالی که این تمرینات را انجام می دادید، امیدوارم متوجه شده باشید که بودن در آب لازم نیست ترسناک باشد، اما زمانی که بتوانید آرام باشید و احساس راحتی کنید می تواند بسیار لذت بخش باشد.

امیدوارم با گذشت زمان و تمرین بتوانید بر ترس خود از آب غلبه کنید. عجله نکنید، وقت خود را صرف انجام تمرینات کنید، حتی اگر چند هفته یا بیشتر طول بکشد. ارزشش را دارد!

و هنگامی که در آب راحت هستید، گام منطقی بعدی این است که شروع به یادگیری چند تکنیک اساسی شنا کنید و سپس یاد بگیرید که چگونه شنا کنید.
رفتن به جلو

آموزش ورزش در منزل شما

اگر حتی پس از انجام تمام تمرینات شرح داده شده در این مقاله هنوز با ترس خود دست و پنجه نرم می کنید، می تواند منبع خوبی برای شما باشد.

تیم شنارو به سرپرستی بهادر بزرگی مهر آماده دادن کلیه خدمات شنا میباشد

طراحی وسئو سایت توسط تیم بهامهر bahamehr.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *