مجله آموزشی شنارو

آموزش تضمینی شنا تهران

شنای زیبای پروانه با تیم تضمینی آموزشی شنا

پروانه برای شنا کردن همان چیزی است که فاسبری فلاپ برای دو و میدانی است و محور سه گانه برای اسکیت بازی است: بافندگی اساسی از هر دو قدرت و سبک، با دشواری آن تحت الشعاع لطفش وقتی در خالص ترین شکل آن مشاهده شود.با آموزش خصوصی شنا در تهران با تیم شنارو با ما همراه باشید

پروانه در بسیاری از چالش های مشابه پسر عموی محور کوتاه خود، کرال سینه، سهیم است. مهمترین چیز این است که بتوانید بدن خود را در حرکت رو به جلو با حذف حرکات بیش از حد بالا و پایین نگه دارید که باعث ناکارآمدی و کشش کشنده سرعت می شود. با نیازهای فیزیکی مورد نیاز، شما باید نسبت متعادلی از انرژی خروجی به انرژی منتقل شده به طور موثر به نیروی محرکه رو به جلو داشته باشید. به عبارت دیگر، کارایی باعث سرعت می شود. این هرگز درست تر از پروانه نیست.

در اینجا نگاهی به پروانه در خالص ترین شکل آن است.

با جریان برو

به دلیل دشواری شنای پروانه، باید جنبه‌های خاصی از را جدا کنید تا درک بهتری از هدف آن‌ها داشته باشید و سپس آنها را با قطعه بعدی ادغام کنید. این به شما دانش کاری از نحوه تعامل مکانیک ها و تکمیل یکدیگر در جهت هدف یک تکنیک کارآمدتر و روان تر می دهد.با ما همراه باشید با آموزش تضمینی شنا تهران

جریان و ریتم برای پروانه مناسب بسیار مهم هستند. بادی دلفین به تنظیم جریان و ریتم شما کمک می کند. پاهای شما نباید تنها چیزهایی باشند که در این حرکت دخیل هستند. بالاتنه شما در به حرکت درآوردن حرکات لازم برای ایجاد این جریان موزون که قدرت و سرعت ایجاد می‌کند و آن را به پاهای شما می‌رساند و در پایان ضربه به پاهای شما می‌رساند، مهم است. درست مانند هر ورزش زمینی، شما قدرت را در هسته خود تولید می کنید و به اندام شما می رود.

همانطور که بازوهای شما مرحله ریکاوری را کامل می کنند، قفسه سینه خود را (که شناورترین قسمت بدن شما به دلیل هوای موجود در ریه ها است) به داخل آب فشار دهید تا لگن خود را بالا بیاورید. در طول این حرکت، باسن شما هرگز نباید از سطح دور شود. این کلید ایده “تحرک جهت دار” است. چیزها را در مسیری که می خواهید حرکت کنید نگه دارید: به جلو، نه بالا و پایین.

زمان بندی همه چیز است

دست‌هایتان باید مستقیماً جلوی شانه‌هایتان وارد شوند و در سطح آب یا نزدیک آن قرار بگیرند. ورود خود را به عنوان حرکت به سمت جلو در نظر بگیرید، نه به سمت پایین.با آموزش خصوصی شنا تهران با ما همراه باشد

اگر دست‌هایتان را زیر سرتان برانید و سینه‌تان را به داخل آب بکشید، در همگام‌سازی کششتان با زمان دو ضربه‌تان مشکل خواهید داشت. ضربات شما باید به گونه ای زمان بندی شود که اولین مورد زمانی که دستان شما وارد آب می شوند و دومی باید زمانی باشد که دستان شما از آب خارج می شوند.

اگر دست‌هایتان را بیش از حد به عمق می‌برید، یک مکث لحظه‌ای را تجربه می‌کنید که اغلب منجر به ضربه دوم اولیه می‌شود. اگر این اتفاق بیفتد، شما هیچ نیرویی نخواهید داشت که شانه های خود را به جلو ببرید تا سطح آب را در ابتدای مرحله بهبودی سکته خود پاک کنید. پیش‌فرض شما فشار دادن آب با دست‌ها و قوس دادن به پشت برای بلند کردن سر، شانه‌ها و سینه‌تان است که همه اینها ناکارآمد هستند.

همیشه یک شکار وجود دارد

تنظیم یک گیره مناسب در شنا، صرف نظر از اینکه چه سکته ای انجام می دهید، به اندازه ساختن پایه مناسب برای یک ساختمان مهم است. موفقیت هر چیزی که در پی می آید به آن بستگی دارد. به دلیل ماهیت متقارن ضربه بازو در پروانه، اجرای شکار شما دو برابر اهمیت دارد.آموزش تضمینی شنا تهران و تیم شنارو این مطالب را عملی به شما نشان می دهند.

در شروع سکته آرنج خود را روی سطح آب نگه دارید، دست ها و ساعد خود را در زیر آنها قرار دهید و انگشتان خود را به سمت پایین استخر ببرید. این که بتوانید سکته مغزی خود را تا زمانی که در آرنج لولایی قرار بگیرید (اوایل ساعد عمودی)، به تأخیر بیاندازید، نیاز به تمرکز و تمرکز دارد، اما مهم است. به همین دلیل است که بسیاری از پروانه ها برای جدا کردن این بخش از ضربه خود در مجموعه های مته وقت می گذارند. انجام این کار به آنها این امکان را می دهد که به این تلاش توجهی که شایسته آن است داشته باشند.

کلید یک کشش مناسب

هنگامی که یک گرفتن مناسب را انجام دادید، اکنون در موقعیتی هستید که می‌توانید گروه‌های عضلانی بزرگ‌تر را در قفسه سینه، شانه‌ها و پشت خود به کار بگیرید تا وزنه‌های سنگینی که بدنتان را بر روی دست‌هایتان حرکت می‌دهد، انجام دهید. بر اساس قدرت و ترجیحات شما، الگوی دست‌های شما از طریق کشش ممکن است از فشار دادن به سمت ناف، که از نظر تاریخی به عنوان الگوی سوراخ کلید از آن یاد می‌شود، تا یک خط مستقیم از شکاف تا باسن متفاوت باشد.

آموزش تضمینی شنا تهران و تیم آموزشی شنارو :همانطور که آرنج شما شروع به خروج از آب می کند تا مرحله ریکاوری را آغاز کند، دستان شما باید در پایان کشش شتاب خود را ادامه دهند و فشار پیشرانه را روی کف دست خود نگه دارند تا زمانی که از باسن خود عبور کنید. هنگامی که به آنجا رسیدید، کشش و ضربه دوم شما به طور هماهنگ به پایان می رسد و بدن شما در یک تراز است که کمترین میزان درگ را ایجاد می کند.

بازیابی

ریکاوری بازوی شما یک حرکت دایره ای کم، نوسانی است که در آن دستان شما نزدیک به سطح آب می مانند. اجازه ندهید آرنج‌هایتان لولا شوند و باعث شوند دست‌هایتان جلوتر از آرنج‌هایتان قرار بگیرند. همه چیز را در یک خط مستقیم نگه دارید.

یک کلید مهم برای بازیابی پروانه، داشتن توانایی انتقال حرکت از یک مدار دایره‌ای به مداری است که دستان شما هنگام ورود، جلوی شانه‌های شما فرود می‌آیند و در جهتی که می‌خواهید حرکت کنید: به جلو، نه پایین یا سقوط به سمت. خط مرکزی ورود صحیح دست چرخه ضربه بعدی را تنظیم می کند.

باتیم شنارو و آموزش تضمینی شنا تهران با ما همراه باشید

نفس کشیدن

به دلیل قدرت و انرژی مورد نیاز پروانه ها، اکسیژن همیشه یک کالای داغ است. و با ادامه کاهش رکوردهای جهانی، بیش از 100 و 200 پروانه برای برآورده کردن این خواسته ها هر بار نفس می کشند.

اما بدون مکانیک مناسب، هر نفس به طور بالقوه شما را کند می کند. این آخرین قطعه از پازل از نظر همگام سازی همه چیز با جریان ریتمیک سکته مغزی است.

هنگامی که پروانه های برتر یک سکته تنفسی ایجاد می کنند، به محض اینکه فشاری روی کف دست خود احساس می کنند، شروع به بازدم از طریق بینی می کنند. شما باید چانه خود را کمی به سمت جلو حرکت دهید، زیرا بالاتنه شما موج را به سمت سطح حرکت می کند تا نفسی هوا بگیرد.

با توجه به اینکه بدن شما همیشه از بالای آب سر شما را دنبال می کند، می توانید اهمیت نگه داشتن چانه خود را از نزدیک روی سطح ببینید. انجام این کار باعث می شود حرکت شما به سمت جلو حرکت کند، نه بالا و پایین.

تمام شدن دم شما باید همگام با پایان کشیدن و ضربه دوم شما باشد. از آنجا، یک مسابقه بین چشمان و دستان شما است تا ابتدا به آب برگردید، اما چشمان شما باید درست قبل از دستانتان به آب برگردن

تیم شنارو shenaro به سرپرستی بهادر بزرگی مهربرای آموزش تضمینی شنا تهران خدمات متنوعی برا شما دوستان در نظر گرفته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *