مجله آموزشی شنارو

آموزش حرفه ای شنا

آموزش حرفه ای شنا

آموزش حرفه ای شنا این یک جمله رایج در عرشه استخر است: “من قبلا می دویدم، اما زانوها [یا باسن یا مچ پا] دیگر نمی توانند این همه وزن را تحمل کنند، بنابراین شنا را شروع کردم.”

این به این دلیل است که آموزش حرفه ای تیم شنارو – و تمرینات قلبی عروقی تقریباً بی وزن و کشنده ای که ارائه می دهد – نسبت به فعالیت های تحمل وزن مانند دویدن، بسیار کمتر آزاردهنده است.

در مورد آن فکر کنید: هر بار که روی زمین قدم می گذارید، پاها، مچ پا، زانو، باسن و ستون فقرات شما باید وزن بدن شما را تحمل کنند. ترکیب بیش از هزاران پله در یک اجرای واحد، که می تواند به میزان زیادی سایش و پارگی در مفاصل سخت کار اضافه کند.

اگرچه ورزش با تحمل وزن واقعی برای حفظ سلامت استخوان با افزایش سن مهم است، اما ورزش بدون تحمل وزن اغلب ادعای بهتری برای فعالیت مادام العمر دارد.

آرتروز یک بیماری دژنراتیو مفصلی است که هر بزرگسالی را که به اندازه کافی طولانی زندگی می کند تحت تاثیر قرار می دهد. داخل هر مفصل یک بالشتک از غضروف وجود دارد که وزن حرکات شما را روز به روز تحمل می کند. با گذشت زمان، این غضروف نازک می شود و در نهایت دو استخوانی که در داخل مفصل به هم می رسند شروع به مالیدن روی یکدیگر می کنند. این می تواند باعث التهاب قابل توجه به اضافه درد، سفتی و از دست دادن دامنه حرکتی در مفصل شود.با تیم شناروآموزش حرفه ای شنا همراه باشید:

اگرچه برای تغییر این اثر ناگوار مبارزه با اثرات گرانش برای یک عمر کار زیادی نمی توانید انجام دهید، شنا می تواند تا حدودی این بار را کاهش دهد. اگر هر نوع ناراحتی یا حساسیت مفصلی دارید، به دلایل زیر شروع به شنا کنید.

تاثیر کم

یکی از ادعاهای اولیه آموزش حرفه ای شنا برای مفید بودن برای سلامت مفاصل این واقعیت است که آب اثرات جاذبه را کاهش می دهد. این باعث می شود که آن یک فعالیت غیر تحمل کننده وزن باشد. در آب، تقریباً بی وزن هستید. برای افرادی که مشکلات مفصلی دارند – و همچنین افراد دارای معلولیت یا از دست دادن تحرک یا کاهش دامنه حرکتی مفاصل آنها – قرار گرفتن در آب می تواند حرکت را بسیار راحت تر کند.

به این ترتیب، تمرینات آب و شنا اغلب برای افراد مبتلا به آرتریت و سایر مشکلات مفصلی تجویز می شود. همچنین یک شکل رایج درمان برای افرادی است که اخیراً جراحی کرده‌اند یا در حال بهبودی از آسیب‌های تروماتیکی هستند که یک یا چند مفصل را تحت تأثیر قرار داده‌اند.

افزایش دامنه حرکتی در آموزش حرفه ای شنا

شنا شما را تشویق می‌کند تا به دامنه حرکتی کامل‌تری در مفاصل سفت یا بد حالت دست پیدا کنید و ممکن است به شما کمک کند تا چند درجه یا حتی دامنه کامل حرکت را در طول زمان به دست آورید.

احتمالاً مفاصل شما بعد از شنا نسبت به زمانی که وارد استخر می‌شوید، سفت‌تر می‌شوند، به خصوص اگر در آب گرم شنا کنید. این به این دلیل است که آب گرم و فعالیت بدنی می تواند به افزایش جریان خون در سراسر بدن شما کمک کند و می تواند به حمل مواد مغذی و اکسیژن بیشتر به آن مفاصل و روان کردن آنها برای حرکت روان تر کمک کند.

شنا و درمان مبتنی بر استخر از دیرباز پایه های اصلی توانبخشی فیزیکی پس از آسیب، جراحی یا بیماری شدید بوده است. در واقع، فلج اطفال، یک بیماری روماتیسمی، و نیاز رئیس جمهور به آب درمانی، این است که کاخ سفید اولین استخر خود را به دست آورد.

در سال 1921، رئیس جمهور آینده فرانکلین دی. روزولت به فلج اطفال مبتلا شد و استفاده زیادی از پاهای خود را از دست داد. او – درست مانند هزاران نفر دیگر از بازماندگان فلج اطفال در آن دوران – دریافت که شنا نه تنها وسیله ای برای بازیابی توانایی بدنی از دست رفته بلکه یک تمرین تسکین دهنده و ترمیم کننده است که حرکت مفاصل آسیب دیده را کمی آسان تر می کند.

پس از انتخاب شدن، FDR هر چند روز یک بار برای ورزش در یک استخر درمانی در بالتیمور، مریلند، سفر می‌کرد تا اینکه در روزنامه نیویورک دیلی نیوز ، کمپینی برای ساخت استخر در محوطه کاخ سفید به راه انداخت. هنگامی که استخر ساخته شد، FDR توانست آب درمانی خود را بسیار نزدیکتر به خانه انجام دهد.

گردش خون بهبود یافته در آموزش حرفه ای شنا

گردش خون نقش کلیدی در سلامت مفاصل دارد. شما می خواهید خون خود را در امتداد بزرگراه وسیعی از رگ های خونی که به هر گوشه و کنار بدن شما می گذرد، حفظ کنید.

شنا به حرکت خون شما در امتداد شبکه 60000 مایلی عروق خونی معروف به سیستم گردش خون کمک می کند. این به حمایت از سلامت کلی کمک می کند، اما به ویژه برای سلامت مفاصل نیز مهم است.

با افزایش سن، مفاصل شما ممکن است سفت و دردناک شوند. اما یک سیستم گردش خون قوی می تواند به مفاصل شما کمک کند تا احساس شل شدن و انعطاف پذیری بیشتری داشته باشند. بهبود گردش خون می تواند به سرعت اکسیژن و مواد مغذی به سلول هایی که نیاز به ترمیم دارند کمک کند. التهاب مزمن که مشخصه بیماری های روماتیسمی مانند استئوآرتریت و سایر بیماری های مفصلی است را می توان با هجوم مواد مغذی و اکسیژن تسکین داد که منجر به درد، تورم و حساسیت کمتری در مفصل می شود.

اگر نمی‌توانید تمرین دیگری را انجام دهید و روی پیاده‌رو می‌کوبید یا باسن یا زانوهایتان برای مقابله با آسیب‌های ورزش‌های تحمل وزن برای کمک گریه می‌کنند، به عنوان اولین انتخاب خود در یک برنامه تناسب اندام، نگاهی دوباره به شنا کنید.

تیم شنارو shenaro به سرپرستی بهادر بزرگی مهر آماده دادن کلیه خدمات شنا و هینطور آموزش حرفه ای شنا به شما خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *