مجله آموزشی شنارو

آموزش خصوصی شنا

در آموزش خصوصی شنا وقتی به یک گروه Masters ملحق می شوید، مطمئناً می دانید که کت و شلوار، عینک، کلاه و حوله همراه داشته باشید. اما برخی دیگر از تجهیزات اولیه تمرینی وجود دارد که هم تمرین شما را بهبود می بخشد و هم به پیشرفت شنای شما کمک می کند. تجهیزات دیگری نیز وجود دارد که مختص سطح خاصی از تمرین و کالیبر ورزشکار است. چگونه می دانید چه چیزی برای شروع بهتر است؟ در اینجا لیستی از موارد اساسی که اکثر برنامه ها از آنها استفاده می کنند و اینکه چرا آنها به آموزش شنا شما کمک می کنند یا افزایش می دهند آورده شده است.

چیزهایی که برای تازه کارها قبل از آموزش شنا عالی هستند

اگر به کیف های روی عرشه استخر در هر تمرین استادی نگاه کنید، متوجه تجهیزات متنوعی در شکل ها، اندازه ها و طرح های مختلف خواهید شد. بسیاری از این اقلام توسط شناگران طی سالها شنا به دست آمده است. اگر تازه شروع کرده اید، آن را ساده نگه دارید و از چیزهایی استفاده کنید که به تکنیک شما کمک می کند

آموزش خصوصی شنا باله

  • اینها برای بسیاری از برنامه های کارشناسی ارشد و دلایل خوبی دارند. اول، آنها هنگام پا زدن مقاومت بیشتری ایجاد می کنند. این به تقویت حرکت پا زدن کمک می کند در آموزش شنا زیرا بسیار پیچیده است و فراتر از داشتن پاهای قوی است، همانطور که بسیاری از شناگران استاد که از پس زمینه دویدن یا دوچرخه سواری می آیند کشف کرده اند.
  • شناور کششی
  •  در آموزش خصوصی شنا این دستگاه های فوم کوچک که هنگام آموزش شنا بین ران های شما قرار می گیرند تا پا نزنید، به شما امکان می دهند باسن خود را شناور کنید. دلایل مختلفی برای استفاده از یکی وجود دارد، اما برای اکثر آنها، به شما این امکان را می دهد که به جای کشیدن و پا زدن همزمان، فقط روی حرکت کشیدن تمرکز کنید. اینها برای ایجاد یک گیره موثر و در عین حال از بین بردن احساس غرق شدن هنگامی که سرعت سکته خود را کاهش می دهید تا روی تکنیک خود تمرکز کنید، عالی هستند. طرح های مختلف زیادی وجود دارد اما همه آنها عملکرد اصلی یکسانی دارند.

چیزهایی که بعداً می توانید دریافت کنید

در حالی که به اطراف کیسه های روی عرشه استخر نگاه می کردید، احتمالا متوجه انبوهی از تجهیزات دیگر در کیف های شناگران در حال آموزش شنا دیگر شده اید. برخی از آنها بسته به کاری که انجام می دهید ممکن است ایده خوبی باشد اما برای شروع لازم نیست.

  • Kickboard کیک بورد
  •  اکثر آنها این را در دسته اصلی تجهیزات قرار می دهند و بسیاری از امکانات آنها را برای استفاده در دسترس دارند. همه شناگران در حال آموزش خصوصی شنا یا … نباید از آنها استفاده کنند، زیرا قرار دادن بازوهای خود روی تخته، چرخاندن گردن به سمت بالا و قوس دادن به پشت می تواند باعث ناراحتی شود و وضعیت شنای شما را از بین ببرد. با این حال، به ویژه در هنگام کار روی ضربات سینه، داشتن توانایی قرار گرفتن در حالت سر بالا برای ضربه زدن، فایده ای دارد. برای رفع مشکلات گردن، می‌توانید با پا زدن به تخته کشیده و صورتتان در آب، و حتی بهتر از آن از اسنورکل استفاده کنید.
  • دست و پا زدن
  • آموزش خصوصی شنا
  •  در اینجا دوباره، اشکال و اندازه های زیادی وجود دارد. در این مورد اندازه اهمیت زیادی دارد. شانه یک مفصل بسیار پیچیده است. پاروها مقاومت بیشتری می‌افزایند و با گذشت زمان استفاده از آنها می‌تواند باعث آسیب شود. شانه‌ها مانند ناخن‌های دست نیستند، پس از آسیب‌دیدگی دوباره رشد نمی‌کنند. با پاروهای کوچک شروع کنید تا مهارت و قدرت خود را افزایش دهید، سپس در صورت تمایل اندازه های بزرگتر را امتحان کنید. مهم است که به یاد داشته باشید که این تنها در صورتی مفید است که تکنیک خوبی داشته باشید.
  • بند مچ پا
  • این بند معمولاً با شناور کششی استفاده می‌شود و پاها و ساق‌ها را در کنار هم نگه می‌دارد، بنابراین لازم نیست ران‌های خود را برای نگه داشتن شناور در در حال آموزش شنا جای خود فشار دهید. پا زدن در حین پوشیدن غیرممکن است، بنابراین تمایل به پا زدن با شناور کششی شما از بین می رود. یک بند مچ پا برای کار بر روی هم ترازی و استفاده از هسته بدن برای چرخش به جای پاها عالی است.

تیم شنارو shenaro به سرپرستی بهادر بزرگی مهر آماده تمام خدمات شنا وآموزش خصوصی شنا در استخر و آموزش خصوصی و نیمه خصوصی در استخر منزل شما ارائه خواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *