مجله آموزشی شنارو

آموزش شنا در خانه

اقلامی که برای شنا در آبهای آزاد(آموزش شنا در خانه)

 

کلاه. احتمالاً یک کلاه و یک جفت عینک دارید که ست مورد علاقه شما برای استخر میباشد. اما در آب‌های آزاد، ممکن است متوجه شوید که کلاهک سیلیکونی بهتر است- که می‌تواند به حفظ گرمای کمی بیشتر از کلاهک لاتکس کمک کند{.که  آموزش شنا در خانه و استخر های نزدیک شما توسط تیم شناروshenaro به سر پرستی بهادر بزرگی مهر به شما کاملا آموزش داده میشود.} ویک کلاه لاتکس می‌تواند در آب‌های آزاد بهتر عمل کند . اگر آب سرد است، یک کلاه سیلیکونی یا حتی یک کلاهک نئوپرن می تواند گرمای بیشتری ایجاد کند. بهتر است یک جفت بیاورید تا اگر یکی پاره شد، یک یدک دیگر داشته باشید.

عینک ایمنی.

ممکن است بخواهید روی یک جفت عینک با رنگهای تیره سرمایه گذاری کنید تا از تابش نور خورشید جلوگیری کنید تا بتوانید در شرایط خیلی آفتابی واضح تر ببینید. در روزهای بارانی یا ابری، لنزهای روشن تر یا شفاف معمولا کاربردی ترند.

ضد آفتاب.

اگر در آب های آزاد هستید،به محافظت در برابر نور خورشید نیاز دارید. مطالعه ای از دانشگاه کراس جنوبی استرالیا دریافت شده که موج سواران و شناگران 6 برابر بیشتر از سایر کاربران اقیانوس به ملانوم، یک شکل بالقوه خطرناک سرطان پوست، مبتلا می شوند. غوطه ور شدن در آب به مدت یک ساعت یا بیشتر، محافظت از پوست رادچار خطر می کند، زیرا محصولات ضد آفتاب فقط مقاوم در برابر آب هستند و هر 80 دقیقه یا بیشتر باید دوباره تمدید شوند.

لوسیون ضد جوش

(مقاله از تیم شنارو و آموزش شنا در خانه).همچنین در بسیاری از مکان‌های آب‌های آزاد، به‌ویژه در آب‌های نمک، چروک شدن پوست می‌تواند مشکل بزرگی باشد، بنابراین حتماً وازلین یا روان‌کننده دیگری را برای بارگیری در نقاطی مانند شانه‌ها و گردن به همراه داشته باشید. اگر قسمت‌هایی از بدن خود را می‌تراشید، مانند ریش یا زیر بغل، آماده باشید که آن نواحی نیز دچار ساییدگی شوند، مخصوصاً زمانی که بیشتر شنا می‌کنید.

 

گوش گیر.

 گوش‌گیرها برای خشک نگه داشتن گوش‌های شما بسیار خوب هستند، که اگر شما به عفونت گوش مبتلا می‌شوید، این یک حرکت هوشمندانه است.گوشگیرها همچنین می توانند هنگام شنا در آب سرد مفید باشند، زیرا می توانند سرما را که می تواند حس تعادل شما را مختل کرده و احساس سردی بیشتری داشته باشید، از بین ببرند.

پلاک بینی.

(تیم آموزش شنا در خانه) در آب‌های آزاد گرده‌ها جمع می‌شوند و آلرژی‌ها می‌توانند شدید شوند، بستن بینی می‌تواند یک اقدام ساده و غیردارویی برای جلوگیری از عطسه‌های بعد از شنا باشد.

بطری آب. 

مهم است که به خوبی هیدراته بمانید، به خصوص زمانی که درگیر فعالیت بدنی هستید. همیشه یک بطری آب همراه خود داشته باشید تا بتوانید قبل و بعد از شنا آب بنوشید.

ابزار و اسباب بازی.

 معمولاً گذاشتن کیک بورد و دست و پا زدن در استخر یک شرط مطمئن است.اگر مشکلی در گردن دارید، اسنورکل می‌تواند یک ابزار تطبیقی ​​عالی برای شنا در آب‌های آزاد باشد.

شناور یدک کش.

در آب های آزاد، آنها یک ابزار ایمنی فوق العاده اند که باید در تمام شناهای تمرینی خود از آن استفاده کرد. شناورهای یدک‌کش شما را برای قایق‌های عبوری و دیگر مصرف‌کنندگان آب بسیار بیشتر در معرض دید قرار می‌دهند، که می‌توان مانع از زیر گرفتن تصادفی شما شوند. مطمئناً این یک مزیت بزرگ است و بیشتر آنها به عنوان یک کیسه خشک شناور نیز عمل می کنند، بنابراین می توانید کلیدها، کیف پول و تلفن خود را در داخل آن ذخیره کنید و از این طریق در صورت رها شدن در ساحل از سرقت جلوگیری کنید.

حوله و روپوش تعویضی.

 وقتی شنا را تمام کردید، خوب است که به سراغ یک حوله کرکی  که می تواند جلوی وزش باد را بگیرد استفاده کنید.

کیسه خشک. 

قرار دادن همه این وسایل در یک کیسه خشک می تواند به خشک نگه داشتن همه چیز کمک کند، اگر زمانی که شما خارج از شنا هستید، باران شروع به باریدن کرد.آموزش شنا در خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *