مجله آموزشی شنارو

آموزش شنا خصوصی آقایان در تهران

پیلاتس می تواند به شناگران کمک کند سکته مغزی قوی تر و کارآمدتری داشته باشند(آموزش شنا خصوصی آقایان در تهران)

آموزش شنا خصوصی آقایان در تهران :آیا تا به حال متوجه شده اید که به صورت مورب در مسیر برخورد با خط لاین شنا می کنید؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید.

این شنای بی‌طرفانه ممکن است به این معنی باشد که تعادل سکته مغزی شما کمی از بین رفته است. لیزا رینولدز، مدیر برنامه های ذهنی بدن در باشگاه بانک شرقی در شیکاگو و یک مربی معتبر پیلاتس، می گوید که تمرین پیلاتس می تواند شما را به دوره بازگرداند.

او می‌گوید: «وقتی کسی به سمت خط منحرف می‌شود، اغلب به این دلیل است که متوجه نمی‌شود بیشتر از یک طرف می‌چرخد تا طرف دیگر.

هنگامی که شناگران از جسیکا پلات، مربی معتبر پیلاتس و صاحب پلات پیلاتس در وودلندز، تگزاس، می پرسند که پیلاتس چه کاری می تواند برای آنها انجام دهد، او فواید بسیاری را فهرست می کند: پیلاتس به ایجاد قدرت مرکزی کمک می کند که منجر به سکته ای طولانی و قوی می شود. کمک به بهبود موقعیت کارآمد آنها؛ و به آنها کمک کنید چرخش های سریع و محکم انجام دهند.

پلات، یکی از اعضای تیم شنای Woodlands Masters می‌گوید: «پیلاتس بر تقویت هسته مرکزی، افزایش انعطاف‌پذیری و تحرک، افزایش طول ستون فقرات و کار بر روی هم‌ترازی وضعیتی تمرکز دارد. من خودم به عنوان یک شناگر کارشناسی ارشد متوجه شده ام که وضعیت من در آب تأثیر مستقیمی بر وضعیت بدن من در آب دارد که سپس بر سکته مغزی و سرعت من تأثیر می گذارد.

آموزش حرکت

آموزش شنا خصوصی آقایان در تهران :هنگامی که رینولدز کار با یک مشتری جدید را شروع می کند، خم شدن لگن، اکستنشن ساق پا، قدرت مرکزی، هم ترازی و تحرک شانه را ارزیابی می کند.

(آموزش شنا خصوصی آقایان در تهران )او می گوید: “من زرادخانه ای از حدود 10 تمرین دارم که به من نشان می دهد در بدن چه می گذرد – جایی که حرکت محدود است و کجا بدن متعادل نیست.” من حرکت افراد را شروع می کنم، زیرا وضعیت ایستادن آنها نشان دهنده حرکت آنها نیست. من به مردم یاد نمی دهم که چگونه بایستند، بلکه چگونه حرکت کنند. اگر چیزی را می بینم که می تواند بهبود یابد، تمرین خاصی برای کمک به آن انجام می دهم.

(آموزش شنا خصوصی آقایان در تهران) رینولدز، که با شناگران و غیرشناگران در باشگاه بانک شرقی کار می‌کند، می‌گوید اکثر شناگران می‌توانند از تمرین‌های باز کردن شانه بهره ببرند. او می‌گوید: «این به دلیل میزان حرکتی است که هنگام شنا از طریق شانه‌ها انجام می‌شود.

آموزش شنا خصوصی آقایان در تهران برای شناگران، رینولدز معمولاً به دنبال کمک به حرکت دادن شانه ها به جای تقویت آنهاست. او می افزاید: «اما از بدنی به بدن دیگر متفاوت است.

(آموزش شنا خصوصی آقایان در تهران) سه راه اصلی برای انجام پیلاتس زیر نظر معلمان معتبری مانند پلات و رینولدز وجود دارد: شرکت در کلاس تشک، که شامل هیچ وسیله دیگری به جز تشک (مانند تشک یوگا) نیست. در یک کلاس گروهی کوچک شرکت کنید که می تواند شامل تجهیزاتی مانند ماشین اصلاح کننده پیلاتس باشد. یا یک جلسه انفرادی با یک مربی بگیرید. رینولدز می گوید که همه آنها مفید هستند، اما هر چه گروه کوچکتر باشد، می توان جلسه را بیشتر با نیازها و اهداف خاص یک فرد تنظیم کرد.

پلات می گوید: «اگر به دنبال عرق کردن هستید، با یک کلاس پیلاتس تشک شروع کنید – تنها چیزی که نیاز دارید یک تشک است. “آماده باشید تا شکم خود را بیابید و احساس کنید! تعداد زیادی از تمرینات پیلاتس نه تنها مفید، بلکه برای یک سکته مغزی طولانی، قوی، متعادل و بدون درد ضروری است. تنها با استفاده از یک تشک، صدها تمرین عضلات شکم شما را تقویت می کند، پلانک برای تثبیت و اتصال بدن شما از سر به پاشنه پا عالی است، و ورزش شنا باعث طولانی شدن و تقویت ستون فقرات شما می شود.

(آموزش شنا خصوصی آقایان در تهران)رینولدز همچنین از طرفداران ورزش شناگر پیلاتس است. برای امتحان کردن، رو به پایین روی یک تشک دراز بکشید و بازوهای خود را در پهلوها قرار دهید و بسته به قدرت مرکزی و انعطاف پذیری ستون فقرات، سر، گردن و شانه های خود را بلند کنید. ستون فقرات خود را بلند نگه دارید، با کمی کشش در قسمت بالایی بدن، و شانه های خود را ثابت نگه دارید.

سپس، به آرامی دست‌هایتان را جلوی سرتان بچرخانید، دست‌ها و پاهایتان را از روی زمین شناور کنید، و در حالی که عضلات شکم درگیر شده‌اند، به بازوها و پاهایتان ضربه بزنید. دست راست و پای چپ خود را به سمت بالا نگه دارید در حالی که دست چپ و پای راست شما پایین هستند، سپس تعویض کنید و این کار را به صورت بال زدن به جلو و عقب تکرار کنید. رینولدز می گوید سعی کنید تکان نخورید، اما بالاتنه خود را ثابت نگه دارید.

پیلاتس یا یوگا؟

آموزش شنا خصوصی آقایان در تهران کسانی که فرم شدیدتر یوگا را تمرین می کنند ممکن است در کلاس پیلاتس احساس خوبی در خانه داشته باشند. اما رینولدز می‌گوید: «اگر سکون راحت نیست، پیلاتس جایی برای رفتن است.

با این حال آرامش خاصی در پیلاتس وجود دارد.

(آموزش شنا خصوصی آقایان در تهران)برای اینکه پیلاتس را به درستی انجام دهید، باید به طور فعال کاری را که در تمام مدت انجام می دهید انجام دهید. رینولدز می‌گوید: لحظه‌ای که به بخشی از کاری که انجام می‌دهید فکر نکنید، چیزی در تمرین از هم می‌پاشد.

و نفس جزء بزرگی از پیلاتس است. هماهنگ کردن حرکات با دم و بازدم در پیلاتس، یوگا و شنا ذاتی است.» بسیاری از شناگران واقعاً آن جنبه پیلاتس را دوست دارند و با هر حرکتی به نفس فکر می کنند. اگر کسی به جنبه مدیتیشن یوگا علاقه ای ندارد، پیلاتس جایی برای رفتن است زیرا شما همیشه مشغول هستید.

تیم شناروshenaro به سرپرستی بهادر بزرگی مهر آماده ارائه خدمات به شما هنرجویان میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *