Blog

Architecture

آموزش شنا پروانه

آموزش شنا پروانه

 

آموزش شنا پروانه

 

آموزش شنا پروانه همه سینه‌زنان و پروانه‌ها می‌توانند داستان‌هایی از این که چگونه یک چرخش را از دست داده‌اند یا سکته‌ای را که به یک پیچ می‌رفته کوتاه کرده‌اند، تعریف کنند. اضطراب ناشی از تصمیم گیری در چند ثانیه برای سکته مجدد می تواند حواس شما را پرت کند و سرعت شما را کاهش دهد. بلند بودن بهتر است یا کوتاه؟

جواب هیچکدام نیست. شما می خواهید زمان سکته مغزی خود را به درستی تعیین کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.آموزش شنا پروانه)

باز، وسط، بسته آموزش شنا پروانه

آیا می دانید در 25 ضربه اول از 100 حرکت پروانه یا سینه چند ضربه می زنید؟ دومین؟ سومین؟ آخرین؟(آموزش شنا پروانه)

بسیاری از شناگران نخبه با اطمینان می‌دانند، و این چیزی است که روی آن کار می‌کنند و دائماً ارزیابی می‌کنند تا مشخص کنند چه ترکیبی آنها را سریع‌تر می‌کند. در اینجا یک تمرین ساده وجود دارد که در آن می توانید تعداد ضربات کرال سینه یا پروانه خود را آزمایش کنید.آموزش شنا پروانه)

  • پایه. همانطور که برای یک مسابقه گرم می کنید، و سپس یک تایم تریل 100 انجام دهید. مسئله مهم زمان شماست، اما ضربات خود را بشمارید یا بهتر از آن، از یک دوست یا مربی بخواهید که برای شما حساب کند. تعداد و زمان سکته مغزی خود را یادداشت کنید.
  • انعکاس. آزمایش زمان خود را در ذهن خود مرور کنید و یادداشت برداری کنید که آیا در نوبت های خود احساس طولانی یا کوتاهی کرده اید. 25 اولی بود؟ جایی در وسط؟ پایان؟آموزش شنا پروانه با تیم شنارو)
  • تنظیم کنید. اکنون که یک خط پایه دارید، تغییراتی ایجاد کنید. به خودتان زمان کافی برای ریکاوری بدهید و شنای آسان انجام دهید. سپس، آزمایش زمانی دیگری انجام دهید، فقط این بار تعداد ضربات خود را با تغییر میزان ضربه، شدت لگد زدن، یا مدت زمانی که ضربات دلفین زیر آب را انجام می دهید یا عقب نشینی خود را تغییر دهید.
  • سند. باز هم یادداشت بردارید. زمان شما چند بود؟ چند ضربه زدی؟ در طول نوبت و پایان خود چه احساسی داشتید؟
  • تکرار. هر تغییری باعث بهبود نمی شود. این می تواند ناامید کننده باشد، اما در عین حال می تواند روشنگر باشد. ممکن است متوجه شوید که در نیمه دوم مسابقه 100 خود را سریعتر از پس خارج کردن خود، کلید رسیدن به زمان سریعتر است.آموزش شنا پروانه

بهتر شدن (آموزش شنا پروانه)

پس از انجام این آزمایش‌ها، به یادداشت‌های خود نگاهی بیندازید و ببینید چه چیزی مؤثر بوده و چه چیزی مؤثر نیست. در اینجا مجموعه‌های تمرینی برای تمرین استراتژی مسابقه، تعداد ضربات و زمان‌بندی، در حالی که حجم و شدت خود را بالا نگه دارید، آورده شده است.

 

  • 100s شکسته. این یک پیشرفت 4×100 با یک 50 آسان بین هر یک است. ساعت بهترین بازخورد شما را در اینجا ارائه خواهد کرد. شنای 100 سریع در اولین. در مورد دوم، 75 روزه بگیرید، 5 ثانیه استراحت کنید، سپس 25 روزه بگیرید. 100 سوم را با 50-25-25 با پنج ثانیه استراحت بین تلاش ها انجام دهید. و سپس چهارمین را به صورت چهار 25 ثانیه با پنج ثانیه استراحت بین هر طول انجام دهید. تعداد دفعات و تعداد ضربات خود را برای هر 25 بررسی کنید. چه چیزی مؤثر بود و چه چیزی مؤثر نبود؟ این زمان خوب دیگری است که یک دوست یا مربی به شما کمک کند تا در تعداد دفعات و تعداد سکته هایتان کمک کند.(آموزش شنا پروانه)
  • زمان آزمایشی سه شنبه. این خیلی یک مجموعه نیست، بلکه یک بررسی هفتگی از نحوه پیشرفت شما و اینکه آیا تغییرات کار می کنند است. پس از یک گرم کردن خوب، یک 100 تایم آزمایشی انجام دهید و نه تنها به زمان خود، بلکه تعداد ضربات شما و چگونگی دیوارها و پایان کار توجه کنید. روزهای خوب و روزهای بد خواهید داشت، اما داشتن گزارشی از این در طول زمان الگوهایی را نشان می دهد که می توانند به شنا کردن سریعتر منجر شوند.

یک فکر نهایی

به عنوان شناگران بزرگسال، زمانی فرا می رسد که توانایی شما برای رسیدن به سطوح قوی تر و متناسب تر خواهد بود. نکته مهم در مورد شنا این است که توانایی بهتر شدن هرگز از بین نمی رود. این یک فرآیند دائمی برای کشف آنچه برای شما مفید است و مطابق با آن تنظیم است. گاهی اوقات تغییرات نمی ماند. این نیز بخشی از فرآیند است. اما همیشه می توانید چیزهای جدید یاد بگیرید و مهارت های موجود خود را بهبود ببخشید.تیم شناروshenaro به سرپرستی بهادر بزرگی مهر آماده خدمات آبدرمانی و شنا میباشد.آموزش شنا پروانه


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از تخفیف های ویژه و آخرین رویداد ها در خبرنامه شنارو عضو شوید.

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
0 علاقه مندی
0 items Cart
Home