مجله آموزشی شنارو

آموزش شنا در استخر شهید شیرودی

 

یکی از خوبی‌های شنا، این است که می‌توانید در آب به چندین روش مختلف ورزش کنید. در زیر لیستی از تمرین‌ها و مجموعه‌های شنا برای افرادی که سریع شنا میکنند، برای افرادی که برای طولانی شنا میکنند، برای افرادی که میخواهند ضرباتشان را بهبود ببخشند و همچنین برای دیگران نیز وجود دارد.(آموزش شنا در استخر شهید شیرودی)

آموزش شنا در استخر شهید شیرودی

. شنا یک ورزش خوب برای آموختن شیرجه زدن است. با یادگیری شنا از حامد پورفیض، می‌توانید حرفه‌ای شوید و در مسابقات شرکت کنید.
آموزش شنا برای افرادی که تازه شروع به شنا کرده‌اند.

هنگام آموزش شنا برای کسانی که تازه شروع می‌کنند، مربی باید چند مرحله مهم را پیگیری کند. مراحلی که با رعایت آن‌ها می‌توانند تقریباً پیشرفت و موفقیت را تضمین کنند. . شما با شرکت در کلاس‌های خصوصی آموزش شنا توسط حامد پور فیض می‌توانید به راحتی از سطح ابتدایی تا پیشرفته به طور کاملاً تخصصی و حرفه‌ای آموزش ببینید.

آموزش شنا در استخر شهید شیرودی

یک مربی شنا که می‌خواهد همیشه درس شنا را بدهد، باید قبل از این کار، مدارک لازم را بدست آورد. یک مربی شناگران باید بسیار صبور و درک کننده باشد. شناگران آماتور نیاز دارند تا به شما به عنوان یک مربی و توانایی‌هایشان در آب اعتماد کنند.

بخش های مهم آموزش شنا برای افراد تازه وارد شامل موارد زیر است:

هر شخصی که مبتدی در شنا است، باید بر روی یک یا دو مهارت خاص تمرکز کند.

تغییر این متن به لغات ساده: تعمیر و تکثیر الگوهای اعتماد

برای آنکه مبتدیان در شنا پیشرفت کنند، ایجاد اعتماد به آب ضروری است. به منظور ساختن اعتماد، می‌توان آموزش شنا را به این بخش‌های کلیدی تقسیم کرد.

آموزش شنا در استخر شهید شیرودی

صورتی که با آب در تماس است، خیس خواهد شد.
نیمه غرق شدن به معنای گم شدن در آب است.
“Breathing in” or “taking a breath”
شناور يعني شيء يمكن أن يطفو أو يتحرك على سطح الماء.
این متن را با کلمات ساده بازنویسی کنید: دوباره نشستن
ٌھتاب و پوچانگی یا فروپاشی بین افرادی که با هم مرتبطند یا در یک گروه هستند. این احساس ممکن است به دلیل نارضایتی، اختلاف نظرها، ناهماهنگی‌ها و تضادها بوجود بیاید.

به برخی از افراد تازه وارد در شنا، خیس شدن صورت آسان است اما برای بعضی از افراد، به ویژه کسانی که از آب میترسند، این کار وحشتناک خواهد بود. شما می‌توانید در کلاس‌های خصوصی آموزش شنا حامد پورفیض ثبت‌نام کنید تا بیشتر درباره‌ی نکات و ترفندهای شنا مطلع شوید.
توضیح دادن و یاد دادن راه و روش صحیح و حرفه‌ای شنا

این تمرینات شنا مناسب برای شناگران حرفه‌ای یا کسانی هستند که در مسابقات شنا شرکت می‌کنند. یک شناگر حرفه‌ای باید توانایی های زیر را داشته باشد:

اعمال سخت و چالش‌برانگیزی که مربی به شما می‌دهد، تکرار کنید.
انجام کارها و تمریناتی که شناگران برتر سراسر جهان انجام می‌دهند را دنبال کنید.
دلفین که زیر آب حرکت می‌کند، به خودش راهی برای بهبود می‌دهد.

در اینجا به شما نشان می‌دهیم که چگونه به سادگی شنا کنید.

آموزش شنا در استخر شهید شیرودی

به عنوان یک شروع کننده، یادگیری چند تکنیک پایه شنا بسیار ضروری است. یادگیری این تکنیک‌های پایه به شما امکان می‌دهد که در آب خیالتان راحت باشد و به خوبی بتوانید به خودتان اعتماد کنید. اگر به یادگیری حرکات ساده شنا بپردازید، آرامش بیشتری خواهید داشت و احساس می‌کنید کار راحتی است.

شما باید بتوانید ترس خود از آب و شنا را بر طرف کنید.

افراد می توانند به دلایل متفاوتی از آب ترسیده باشند.

سپس، ما از تمرین‌هایی مثل دمیدن حباب‌ها، ضربات بالا و پایین و شناور کردن استفاده می‌کنیم تا اضطراب شما کاهش پیدا کند.

یادگیری فلاتر از تکنیک‌ها و دانش‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا بهترین روش‌های ضربه زدن را یاد بگیرید.

تمرکز خود را روی حرکات مثل ضربه زدن به موقعیت جلوی سینه بگذارید. ضربه بال زدن یک تکنیک ساده و مؤثر است که در آن پاها به صورت شلاقی حرکت می‌کنند.

به عنوان یک شروع‌کننده باید یاد بگیرید که این روش را وقتی خوابیده و دراز کشیده انجام دهید. بعدش می‌تونید با ضربه زدن به آب، پا گذاشتن و شنا کردن از پارو استفاده کنید. بعداً از این روش هنگام شما می‌توانید در شنا کرال پشتی و جلویی استفاده کنید.

روش انجام تکنیک ستاره دریایی به این صورت است:

از یک کودک که با استفاده از یک تکنیک شناور در آب شناور است، صحبت می‌شود.

شناور ستاره دریایی به شما کمک می‌کند تا با استفاده از دست و پاهایتان بر روی پشت خود شنا کنید.

در این آموزش، می‌خواهیم به شما نشان دهیم چگونه به درستی ضربه سینه بزنید.

یک شناگر است که در حال شنا کردن در حوضچه است. به عنوان یک شروع کننده، مهم است که بدانید چگونه به صورت درست کرال سینه بزنید، حتی اگر این کار دشوارتر از ضربه زدن فلاتر باشد. آشنایی‌کننده با شنا می‌توانند از کرال در قسمت جلوی سینه برای حرکت در آب و استفاده از کرال در قسمت پشتی برای شنا در ابتدایی استفاده کنند. همچنین وقتی قورباغه شنا می‌کند، از ماهی های کرال در قسمت سینه استفاده می‌کند.

آموزش شنا در استخر شهید شیرودی

توقف کردن روی آب

شناور ماندن در آب یعنی قدم گذاشتن بر روی آب. ببینید، وقتی شما در حوضچه آب ایستاده باشید، باید بدنتان را مستقیم به آب قرار دهید و دست هایتان را به سمت پهلو باز کنید. شما از بازوهایتان استفاده می‌کنید تا در آب شناور بمانید. این روش بهتر است وقتی با حرکت زدن پاها همراه شود.

دست و پا زدن به معنای انجام کاری به شدت و با انرژی بیشتر است.

شما در آب افقی کنارانه می‌شوید و سرتان را بیرون از آب نگه می‌دارید و به جلو نگاه می‌کنید. پاهای شما می‌توانند به عنوان یک ضربه کار کنند و شما با دستان خود به جلو و پایین دست و پا می‌زنید.

کرال پشت ابتدایی به موقعیتی اشاره دارد که فرد در حالت وضعیت پشت خواب یا نشسته است.

یک شناگر نشان می‌دهد چگونه کرال پشت ابتدایی، یکی از تکنیک‌های اصلی شنا، انجام می‌شود. کرال پشت ابتدایی یک حرکت است که در شنا با استفاده از پشت بدن انجام می‌شود. اگر بتوانید روی پشت خود شناور شوید، می‌توانید به سرعت این حرکت را یاد بگیرید. کرال پشت ابتدایی از ضربه سینه معکوس و حرکات ساده بازوها استفاده می‌کند تا به جلو برود.

تیم شنارو shenaro به سرپرستی بهادر بزرگی مهر آماده دادن کلیه خدمات شنا میباشد

طراحی وسئو سایت توسط تیم بهامهر bahamehr.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *