Architecture

مربی شنا در منزل

تازه وارد شنای کارشناسی ارشد هستید؟ در اینجا مواردی وجود دارد که می خواهید در کیف دنده خود داشته باشید مربی شنا در منزل

مربی شنا در منزل

master

وقتی به یک گروه Masters ملحق می شوید، مطمئناً می دانید که کت و شلوار، عینک، کلاه و حوله همراه داشته باشید. اما برخی دیگر از تجهیزات اولیه تمرینی وجود دارد که هم تمرین شما را بهبود می بخشد و هم به پیشرفت شنای شما کمک می کند. تجهیزات دیگری نیز وجود دارد که مختص سطح خاصی از تمرین و کالیبر ورزشکار است. چگونه می دانید چه چیزی برای شروع بهتر است؟ در اینجا لیستی از موارد اساسی که اکثر برنامه ها استفاده می کنند و اینکه چرا آنها به آموزش شما کمک می کنند یا تقویت می کنند، آمده است.

مربی شنا در منزل با تیم شنارو

چیزهایی که برای تازه کارها عالی هستند
اگر به کیسه های روی عرشه استخر هر تمرین Masters نگاه کنید، متوجه تجهیزات متنوعی در شکل ها، اندازه ها و طرح های مختلف خواهید شد. بسیاری از این اقلام توسط شناگران طی سالها شنا به دست آمده است. اگر تازه شروع کرده اید، آن را ساده نگه دارید و از چیزهایی استفاده کنید که به تکنیک شما کمک می کند( مربی شنا در منزل با تیم شنارو)

باله ها – اینها برای بسیاری از برنامه های کارشناسی ارشد و دلایل خوبی دارند. اول، آنها هنگام لگد زدن مقاومت بیشتری ایجاد می کنند. این به تقویت حرکت لگد زدن کمک می کند، زیرا بسیار پیچیده است و فراتر از داشتن پاهای قوی است، همانطور که بسیاری از شناگران استاد که اهل دویدن یا دوچرخه سواری هستند کشف کرده اند. همچنین متوجه انواع طول و طرح تیغه ها خواهید شد. یک باله با تیغه متوسط ​​که شاید 6 تا 8 اینچ از انگشت پا گذشته باشد، مکان خوبی برای شروع است. طولانی بودن مدت ممکن است باعث تکنیک ضعیف و آسیب به مچ پا شود، به خصوص اگر در آن ناحیه انعطاف پذیری نداشته باشید. باله هایی که کوتاه هستند هدفی دارند، اما اگر هدف شما پیشرانه اضافی، کسب مهارت و تقویت قدرت است، بهتر است با باله متوسط ​​شروع کنید.( مربی شنا در منزل با تیم شنارو)

شناور را بکشید – این وسایل فوم کوچک که هنگام شنا بین ران‌های شما قرار می‌گیرند تا لگد نزنید، به شما امکان می‌دهند باسن خود را شناور کنید. دلایل مختلفی برای استفاده از یکی وجود دارد، اما برای اکثر آنها، به شما این امکان را می دهد که به جای کشیدن و لگد زدن همزمان، فقط روی حرکت کشیدن تمرکز کنید. اینها برای ایجاد یک گیره موثر و در عین حال از بین بردن احساس غرق شدن هنگامی که سرعت سکته خود را کاهش می دهید تا روی تکنیک خود تمرکز کنید، عالی هستند. طرح های مختلف زیادی وجود دارد اما همه آنها عملکرد اصلی یکسانی دارند.( مربی شنا در منزل با تیم شنارو)

شناگران غواصی را انجام می دهند – اینها در جلوی صورت قرار می گیرند و نه در کنار سر مانند غواصی غواصی. آنها فوق العاده هستند زیرا می توانید صورت خود را در آب رها کنید و بدون نگرانی در مورد نیاز به چرخاندن یا بلند کردن سر برای نفس کشیدن روی سکته مغزی خود تمرکز کنید. اسنورکل به شما این امکان را می دهد که در عین حال هوازی فقط یک مهارت را برای کار کردن جدا کنید.( مربی شنا در منزل با تیم شنارو)
چیزهایی که بعداً می توانید دریافت کنید
هنگامی که به اطراف کیسه‌های روی عرشه استخر نگاه می‌کردید، احتمالاً متوجه انبوهی از تجهیزات دیگر در کیف‌های شناگران دیگر شده‌اید. برخی از آنها بسته به کاری که انجام می دهید ممکن است ایده خوبی باشد اما برای شروع لازم نیست.( مربی شنا در منزل با تیم شنارو)

کیک بورد — اکثر آنها این را در دسته اصلی تجهیزات قرار می دهند و بسیاری از امکانات آنها را برای استفاده در دسترس دارند. همه شناگران نباید از آنها استفاده کنند، زیرا قرار دادن بازوهای خود روی تخته، چرخاندن گردن به سمت بالا و قوس دادن به پشت می تواند باعث ناراحتی شود و وضعیت شنای شما را از بین ببرد. با این حال، به ویژه در هنگام کار روی ضربات سینه، داشتن توانایی قرار گرفتن در حالت سر بالا برای ضربه زدن، فایده ای دارد. برای رفع مشکلات گردن، می‌توانید با لگد زدن به تخته کشیده و صورتتان در آب، و حتی بهتر از آن از اسنورکل استفاده کنید.

دست و پا زدن – در اینجا دوباره، اشکال و اندازه های زیادی وجود دارد. در این مورد اندازه اهمیت زیادی دارد. شانه یک مفصل بسیار پیچیده است. پاروها مقاومت بیشتری می‌افزایند و با گذشت زمان استفاده از آنها می‌تواند باعث آسیب شود. شانه ها مانند ناخن های دست نیستند – بعد از آسیب رساندن به آن ها دوباره رشد نمی کنند. با پاروهای کوچک شروع کنید تا مهارت و قدرت خود را افزایش دهید، سپس در صورت تمایل اندازه های بزرگتر را امتحان کنید. مهم است که به یاد داشته باشید که این تنها در صورتی مفید است که تکنیک خوبی داشته باشید.( مربی شنا در منزل با تیم شنارو)

 

بند مچ پا – این بند معمولاً با یک شناور کششی استفاده می‌شود و پاها و ساق‌ها را در کنار هم نگه می‌دارد، بنابراین لازم نیست ران‌های خود را فشار دهید تا بویه کششی در جای خود بماند. لگد زدن در حین پوشیدن غیرممکن است، بنابراین تمایل به لگد زدن با شناور کششی شما از بین می رود. یک بند مچ پا برای کار بر روی هم ترازی و استفاده از هسته بدن برای چرخش به جای پاها عالی است.( مربی شنا در منزل با تیم شنارو)

USMS با تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات شنا، از جمله Aqua Sphere، FINIS، SwimOutlet.com و TYR شریک است. با این حال، قبل از شروع اضافه کردن به سبد خرید آنلاین خود، با شناگران و مربیان خود مشورت کنید. آنها ممکن است توصیه ها و پیشنهادهایی برای شما داشته باشند و اغلب به شما اجازه می دهند تجهیزات آنها را امتحان کنید تا ببینید چه فکر می کنید. تجهیزات شما باید با توانایی، تجربه و اهداف شما مطابقت داشته باشد. برخی از آن ها حیاتی است و برخی دیگر صرفاً یک موضوع ترجیحی است.

با تیم شنارو shenaro به سرپرستی بهادر بزرگی مهر آماده دادن تمام خدمات به هنرجویان عزیز میباشد

avanmedica,coml

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *